Event Cake No.1

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Event cake no.1 | 2012
Artikelnummer: RVW 901
Artikelnaam: Event Cake No.1
Aantal Schoten: 25 Schots
Netto Kruitgewicht: 377 gram
Effectomschrijving: Spinning tail to gold willow with silver blink & silver dahlia with oceaan blue stars.
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: €29,95
Film:

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Versie 2012:
http://www.youtube.com/watch?v=Fh655TjP-O0&feature=youtu.be

Event cake no.1 | 2011
Artikelnummer: RVW 901
Artikelnaam: Event Cake No.1
Aantal Schoten: 36 Schots
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Effectomschrijving: Chrysanthemum mine to red comet with chrysanthemum bouquet and red/blue pearls and chrysanthemum with green pearls
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: € 29,95
Film:

Versie 2011:
http://www.youtube.com/watch?v=iF9uS14oT4g

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
kijk deze labels vind ik nou eens mooi, gewoon simpel strak en een mooi etiketje met het veiligheidsvoorschrift en andere info erop, ben benieuwd naar de prijs van dit artikel en de rest van de collectie.

Label is mooi, en de cake is nog veel mooier! Echt heerlijk dit, moet je nagaan als je twee tegelijk afsteekt, wat een geweld heb je dan! :D
De mines hadden van mij wel weg mogen blijven eigenlijk, maar dat maakt verder niet zoveel uit.

Een stevige portie Crackling Chry gaat er altijd wel in. Onmisbaar in elke collectie. Het is en blijft een spectaculair effect en het publiek reageerd er ook altijd goed op.

en weer een topper van een cake
deze hele lij is gewoon perfect naar mijn idee
als de prijzen ook meezitten komt deze lijn zeker op mn lijst

En hier word ik nou vrolijk van :D 32,50 vind ik een goede prijs.
Overtuigende Chry-crackling en ook nog mines onder ieder schot, heel mooi.
Dit is mijn favoriete crackling effect en deze cake gaat dan ook bij mij in huis komen.

De prijs is toch wel een bevestiging dat het crackling effect stukken goedkoper is dan andere effecten als je kijk naar de rest in deze serie is deze uitzonderlijk goedkoop. voor de rest betaal je rond de 2 euro per shot terwijl het bij deze cake nog onder een euro ligt, opmerkelijk is dat en dan te bedenken dat we jaren terug alle producten voor crackling hadden zitten en ook in verhouding veel betaalden.

Maar over dit product, ik vind de uitwerking van dit product erg goed, en met deze prijs erbij voldoet deze cake zeker aan een goede prijs/kwaliteits verhouding!

Echt een heerlijk cake dit. Lekkere portie crackling die heel goed word uitgevoerd. Staat zeker op mijn lijstje dit jaar. :)

Dat is zeker niet mis nee. De cake straalt prof uit, en de uitwerkingen zijn ook niet te min! Goed gedaan Rubro.

Deze cake is absoluut minder vol dan op de film die in China is geschoten ja. Op de demo schoten ze hem per 4, dus 2 posten met 2 cakes, op zich nog een prima feest dan. :p

De prijs van deze cake is wel goed, vind het persoonlijk voor dat geld totaal geen miskoop, toch laat ik hem zelf staan en koop één van de andere cakes extra, die vond ik toch mooier. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie je er vier tegelijk.

Event Cake No.1 Bekijk hier het mooiste vuurwerk van Nederland!
Professioneel 500 grams blok met maximale kruitvulling.
Verkrijgbaar bij alle dealers van Rubro Vuurwerk Nederland

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Man man man, wat is dit een pot zeg.
Net de lucht in geschoten, en na afloop kwamen er zelfs vanuit de straat hierachter reacties.
Hij is z'n geld dubbel en dwars waard, wat een geweld.
Vooral de salvo's aan het einde, prachtig.
Dit beloofd wat voor de nummers 2 t/m 5 die ik ook heb.
Als de kleinste al zo geweldig is, wat zullen die dan wel niet zijn.

Deze ging toch flink tekeer ja, maar ik had er wel 4 tegelijk maar daar kwam echt een harde crackling vandaan! Ondankt dat hij toch minder was dan op de china film is het voor deze prijs een prima product.

Ik vond de No. 1 op de demo ook tegenvallen, zeker in vergelijking met de film uit China. Maar ik heb deze cake toch maar besteld. En in de straat was het echt een compleet andere beleving als op de demo. Vond dit echt een heerlijke cake, zit een heel goed tempo in. En de crackling komt goed uit. Voor een cake met alleen crackling effecten is dit echt een topper :)

Vond het een leuke cake, maar inderdaad, gewoon enkel geschoten en dan láng niet zo vol crackling als in de film van China. Op de demo per 4, dat was nog een feest, maar per stuk, is het toch wat magertjes.

Ja ik wilde deze ook bestelen bij steenbergen, maar als ik de rest van filmpjes zie is dat chrysantium wel erg magertjes. Vergeleken met de startpostfilmpje. Weet iemand of ze het hebben vernieuwd of dat ze het zo slapjes houden?

Deze vanavond live gezien, en volgens mensen die 'm eerder hebben gezien is ie veranderd.

Het was een prachtige cake om te zien. Zeer goede cracklingwolken en mooie effecten. een topper naar mijn idee!

Back
Bovenaan