Event Cake No.1

Gister hem live gezien en zoals pyroboy al aangeeft was het geloof ik een andere versie. Wat een goed product is dit geworden zeg, erg goed tempo en echt heel de lucht was er door gevuld.

Wat mij betreft vanaf nu echt een topper.

ik vond dit eerst een niet erg opvallende cake, maar nu ik hem afgelopen vrijdag heb gezien bij de Harten4 demo moet ik toch mijn mening even bijstellen. Na de aanpassingen is het gewoon een topper eerste klas! Mooie multicolor peonies naar crackling effecten...heerlijke cake gewoon om te hebben!

Laatst bewerkt:
Hier is mijn film van deze topper, gefilmd in Veenendaal bij Harten 4:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zeer harde en grove crackling wolken! Heerlijke mines ook. Echt een topper; ik was compleet verrast door deze jongen!

Top cake alleen moet je er niet te dicht bij gaan staan, geef hem de ruimte want de crackeling komt er als wolen uit en vrij lage burst.

Gisteravond deze als finale gedaan. 2 Tegelijk. Wat een effect als je hem 2 tegelijk hebt! Iedereen stond zo van wouw!

Ik had deze No 1 ook op twee posten geschoten. Wat een heerlijkheid. Echt meters brede crackling wolken. Dan is crackling toch wel zeer leuk hoor.

Haha dit was een lekkere opwarmer gisteravond! Superharde crackling die zo breed als mogelijk in de lucht hing!
Super hoor, wat een prachtbak!

Gisteravond deze als finale gedaan. 2 Tegelijk. Wat een effect als je hem 2 tegelijk hebt! Iedereen stond zo van wouw!

Dit is trouwens vooral dankzij DarkSoul. Ik wil hem persoonlijk bedanken dat hij deze had verwerkt in de finale van Harten4! Hierdoor kwam ik op het idee.

ik had er dit jaar ook 2 maar ik wilde er dan ook 2 keer van genieten:) hehe

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

echt een hele goede cake alleen ze komen af en toe wel erg laag

9831058.c88750ca.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Op de demo was ie precies zoals ik hem 2 jaar geleden had; ruk.
Niet zo'n dik boeket van chry crackling zoals toen bedoeld was en zoals ie vorig jaar in de nieuwe lichting ook echt was. Misschien toch voorraad van het eerste jaar getoond op de demo? Hoop in ieder geval dat het niet de nieuwe lichting is haha. :p:wink:

Op de demo was ie precies zoals ik hem 2 jaar geleden had; ruk.
Niet zo'n dik boeket van chry crackling zoals toen bedoeld was en zoals ie vorig jaar in de nieuwe lichting ook echt was. Misschien toch voorraad van het eerste jaar getoond op de demo? Hoop in ieder geval dat het niet de nieuwe lichting is haha. :p:wink:

Ik ben het met je eens, Mike. Degene die ik afgelopen jaar had zette de hele straat in de crackling en deze was zeer matig.

als ik eerlijk ben vind ik de crackling op het filmpje hierboven niet echt lekker.
Dan valt het mij een beetje tegen in tegenstelling tot de berichten die ik eerder wel eens las over deze cake.
greetzz

Zo dan...ook de eventcake 1 heeft een verassing. De cake is aangepast met de 25 gramsregel en hoe! Bij mij staat deze cake zeker weer op de lijst! Heerlijke effecten, goede burst, zeker een hernieuwde topper!

Inderdaad een topper! Verwacht geen vergelijkbare cake met de eerdere Event Cake 1, hij is echt totaal anders. Mooie, grote boeketten en vette spinning tails! :)

Back
Bovenaan