Event Cake No.1

Ik kan alleen niet begrijpen waarom ze dezelfde naam houden. Het is gewoon een andere cake, en heeft niks met de oude Event Cake no. 1 te maken. Die wordt er zeker uit gegooid, en zodoende komt deze in de plaats? Ik vind het verwarrend. De nieuwe Event Cake no. 1 kost dit jaar (adviesprijs) €29,95. Dat is dus wel dezelfde prijs. Straks zullen er dus winkeliers zijn die zowel de oude als de nieuwe op voorraad hebben. Dan is het voor ons liefhebbers erg opletten of wij er eentje van 2010, 2011 of 2012 krijgen. Ik word daar niet vrolijk van :sad:

Waar ik wél vrolijk van word, is de vernieuwde versie :) De zilveren spinner is errug netjes uitgevoerd! De crackling mine is ook uitstekend. De burst is ook zeer krachtig. Het boeket vind ik een beetje saai wit, maar de rest is al uitbundig genoeg. Daarom een zeer nette cake waarbij de nieuwe regeling tot 25 gram per schot eigenlijk niet eens is benut. Hij bevat 377,3 gram kruit met 25 schoten, dus eigenlijk gewoon 15 gram per schot. Maar daar is het resultaat niet minder om, want het is een zeer nette cake.

De nieuwe versie is een prima cake, mooie spinners met grote boeketten, heldere kleuren.
Niets op aan te merken.

13333313.bd9edeed.560.jpg

joh, deze valt mij nu pas op! Die 2012 versie is echt heerlijk als ik de films zo zie. Dat zilver met blauw is echt mooi helder. En die spinning tailssss, NICE! poisonous spider nostalgie :D

*aan lijstje toevoegen doet*

Hoewel het mij een compleet nieuwe cake lijkt te zijn geworden vind ik hem wel in positieve zin veranderd. Het lijkt me zeker de moeite waard alleen dan word het wel vragen naar de nieuwe versie.

Hallo allemaal,
De productie datum staat er op.
Kijk hier even naar bij aflevering, is deze anders vraag dan de 2.0 versie. anno 2012.

Lijkt me een kleine moeite om dit voor kenners/freaks te doen.
(als ze nog oude en of nieuwe voorraad hebben)

Gr Wim
Rubro Vuurwerk Nederland

Hier mijn filmpje gisteren geschoten op de demo van Hol vuurwerk, oordeel zelf maar ik vind het totaal niet meer lijken op wat deze cake vorig jaar was of hoe hij was op de demo van Rubro, waar zijn bijvoorbeeld de spinners etc gebleven ?

Ik had de nieuwe versie en vond hem gewoon erg mooi. Hij voldeed in ieder geval aan mijn verwachtingen. Ik hou wel van zo'n speciaal cakeje tussendoor!

Zo wat een cake was dit. Boeketten die echt bizar groot zijn! Zat wel een enge vertraging tussen de spinningtail en het boeket. Had ook veel bombettes die niet afgingen. Maar kwa effect grootte was dit 1 van de beste cake's voor mij van 2012.

Helaas de oude versie meegekregen, had graag de nieuwe versie ook eens gezien. Moet zeggen dat de oude versie die ik had niet heel slecht was en toch behoorlijke crackling had.

Ik heb deze afgelopen jaarwisseling afgestoken.
Zoals op het filmpje te zien had deze batterij mooie zilverstaarten i.c.m. spinners. Ook de boeketten waren groot van omvang, rond en helder. Een topper. Moet echter niet meer dan €30,- gaan kosten.

Back
Bovenaan