Event Cake No.1

Lekkere bak hoor, grote boeketten en harde burst. Spinning tail kon iets beter maar was niet erg slecht. Kortom lekkere bak voor E25 :)

Ik heb dus een totaal andere bak gezien dan waar ik hem van te voren voor had gekocht. Geen spinning tails, geen grote witte boeketten, maar het was ook niet de versie met de crackling erin. Heel raar.

Echt vreemd, ik had alleen maar goud effecten en geen spinningtails? Hadden meer mensen dit probleem? Ik noem het een probleem omdat ik ze toch voor die tails had gekocht. Er kwamen dus enkel boeketten uit met goud en geen blinkers en spinningtails. Alsnog een mooie cake! Ik had er overigens 2 en beide waren ze hetzelfde.

Echt vreemd, ik had alleen maar goud effecten en geen spinningtails? Hadden meer mensen dit probleem? Ik noem het een probleem omdat ik ze toch voor die tails had gekocht. Er kwamen dus enkel boeketten uit met goud en geen blinkers en spinningtails. Alsnog een mooie cake! Ik had er overigens 2 en beide waren ze hetzelfde.

Alleen goud? Nee dat volgens mij niet. Meer mixed effecten geloof ik! Hij was niet zoals ie hoorde te zijn.

Alleen goud? Nee dat volgens mij niet. Meer mixed effecten geloof ik! Hij was niet zoals ie hoorde te zijn.

Nu je het zegt had ik volgens mij ook andere effecten tussen zitten, leek wel de 36 shots en de 25 shots gecombineerd te zijn. Zal is even de film terug kijken vandaag of morgen en hem hier plaatsen.

Hij was inderdaad een stuk lager. Dacht eerst dat mijn geheugen me in de steek liet, maar zie nu jouw bewijs. Zal me verder worst wezen, maar wat ik erger vond is dat er geen spinning tail in zaten en totaal anders was dan de filmpjes en ervaring van vorig jaar. Bijzonder vreemd om het maar even zacht uit te drukken. Zeker omdat ik m zo z'n geld niet waard vind.

Voor 21 euro vond ik dit toch wel een lekkere cake zeg, ben zo te zien wel een van de weinige die wel de goede versie/gehele pot had.

De 2012 batch had als ik mij niet vergis al de spinners. Het verschil met de oude cake is ook terug te zien in de vorm van de cake.

2011 en eerder is de 36 shots variant, 2012 is de 25 shots variant met spinners ( en persoonlijk vind ik dit de mooiste uitvoering ) en de 2013 variant is de 25 shots zonder spinners.

Ow zijn de spinners er inmiddels al weer uitgehaald?Hmm lees het inderdaad op de vorige pagina vreemde zaak weer.

Back
Bovenaan