Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het zal allemaal wel aan mij liggen, maar ik vind orthen dit jaar echt enorm duur..
Het zal allemaal wel aan mij liggen, maar ik vind orthen dit jaar echt enorm duur..
wel een beetje een raar en vaag bericht, misschien dat meneer een concurent is ofzo, voor de rest slaat het natuurlijk nergens op.Het zal allemaal wel aan mij liggen, maar ik vind orthen dit jaar echt enorm duur..
Op de freaks site staat dat de Crocodile en Anaconda van Beko zijn. Deze zijn toch van Schuurmans? En welke krijg ik als ik deze bestel? Ik weet dat Beko een omgelabelde Crocodile heeft. Maar hoe zit het met de Anaconda?
Daarnaast staat de Sky Screamers van Beko er ook op. Krijg ik deze als ik bestel of krijg ik dan de Falcon van Schuurmans?
Ik ben verward!
Dr. Drek
ik vin het tog best wel mee vallen hoor volgens mij houden ze gewoon de advies prijsen aan hoor maar als jij een goed kopre winkel ken zeg het dan ffHet zal allemaal wel aan mij liggen, maar ik vind orthen dit jaar echt enorm duur..
Adviesprijzen, waar ik het hier overal mee moet doen (ok, soms nog 10% korting in de vvk). Ik zit hier vanuit Groningen likkebaardend naar de freakkorting te kijken; in een normaal jaar (niet deze dus) zou ik €500 met gemak halen, wat me dan maar €325 zou kosten, kickuh! Heb zeker die Evolution lijn op m'n wishlist staan voor...ooitHet zal allemaal wel aan mij liggen, maar ik vind orthen dit jaar echt enorm duur..
ik vin het tog best wel mee vallen hoor volgens mij houden ze gewoon de advies prijsen aan hoor maar als jij een goed kopre winkel ken zeg het dan ff
Marchel,
Orthen cakes zijn opeens wel bij Slooijer in Nijverdal verkrijgbaar?
Waren deze niet alleen bestemd voor Orthen?
Door welke test? Het is me wat onduidelijk.
Wilde ze graag bestellen...