Vuurwerk Orthen

Voor ons als 'freaks' inderdaad, maar voor de doorsnee consument is het een ander verhaal. Maar dan hebben ze alsnog leuke dingen hoor, met leuke prijzen.

Inderdaad, wat een bullshit zeg!
Ze hanteren gewoon de adviesprijzen, dus zoveel duurder dan de rest kan het gewoon niet zijn en als je de freak site bezoekt als consument, kun je er toch nog lekkere korting halen.
Ik weet zeker dat niet alleen freaks op die site zullen komen.

Op de freaks site staat dat de Crocodile en Anaconda van Beko zijn. Deze zijn toch van Schuurmans? En welke krijg ik als ik deze bestel? Ik weet dat Beko een omgelabelde Crocodile heeft. Maar hoe zit het met de Anaconda?

Daarnaast staat de Sky Screamers van Beko er ook op. Krijg ik deze als ik bestel of krijg ik dan de Falcon van Schuurmans?

Ik ben verward!

Dr. Drek

Laatst bewerkt:
Op de freaks site staat dat de Crocodile en Anaconda van Beko zijn. Deze zijn toch van Schuurmans? En welke krijg ik als ik deze bestel? Ik weet dat Beko een omgelabelde Crocodile heeft. Maar hoe zit het met de Anaconda?

Daarnaast staat de Sky Screamers van Beko er ook op. Krijg ik deze als ik bestel of krijg ik dan de Falcon van Schuurmans?

Ik ben verward!

Dr. Drek

De producten die wij hebben komen van Beko.
Deze firma valt onder Schuurmans.
Crocodile en anaconda krijg je gewoon uit de Diamond pro serie.
Sky Screamers uit de Skyline stal.

gr

Het zal allemaal wel aan mij liggen, maar ik vind orthen dit jaar echt enorm duur..
Adviesprijzen, waar ik het hier overal mee moet doen (ok, soms nog 10% korting in de vvk). Ik zit hier vanuit Groningen likkebaardend naar de freakkorting te kijken; in een normaal jaar (niet deze dus) zou ik €500 met gemak halen, wat me dan maar €325 zou kosten, kickuh! Heb zeker die Evolution lijn op m'n wishlist staan voor...ooit :sad: :devil: :bye:

Die is inderdaad goedkoper, omdat de korting in de prijzen zijn verwerkt.
Hun korting site was alleen tot 1 december en bij orthen kun je genieten van 50% korting tot maar liefst 24 december.
Daag:bye:

En als Valk volgens jou goedkoper is dan bestel je toch daar? Je hoeft niet bij Orthen te bestellen. Tis geen verplichting.

Zullen we nu verder praten over Orthen? IPV over de advies prijzen en of Valk nu goedkoper is of niet?:)

Marchel,

Orthen cakes zijn opeens wel bij Slooijer in Nijverdal verkrijgbaar?

Waren deze niet alleen bestemd voor Orthen?

Marchel,

Orthen cakes zijn opeens wel bij Slooijer in Nijverdal verkrijgbaar?

Waren deze niet alleen bestemd voor Orthen?

Het gaat alleen om de twee salute cakes.
Deze zijn niet door onze test gekomen helaas.
Personen die deze cake hebben besteld krijgen bericht voor een oplossing in hun bestelling.
Wij vinden het zelf ook erg jammer maar staan voor onze keuze.
Toch zullen er veel blij zijn met de 4 cakes die wel door de test zijn gekomen.

gr

Back
Bovenaan