Event box 4 season's

Naar aanleiding van de reacties van jullie, heb ik deze box maar eens meegenomen en daar heb ik zeker geen spijt van gehad.

Ook ik moest er dit jaar aan geloven na al die lovende reacties en inderdaad, wat een topper. Er ging wel wat fout met aansteken, want er gingen namelijk 3 van de 4 cakes tegelijk de lucht in, alleen cake D ging los af. Blijkbaar toch niet goed genoeg afgedekt. Gaf wel erg veel geweld, maar had er toch wat langer van willen genieten :p

Heb dit jaar toch deze bak weer gekocht, per 2 wilde ik hem voor een mooie show. Cake A is mijn favoriet, dus die achteraan gezet (B-C-D-A) en samen met cake A nog eens 2 Killer Instinct per box (4 totaal dus).

De uitwerking bij 1 box was dikke prima, de andere box had een belachelijk laag tempo en cake A bleek ook nog eens niet aanwezig zijn.... Zonde van het geld, had dit als laatste "sierproject" gedaan en dan blijk je zo'n misproductie te hebben waarmee de box totaal geen charme en dus waarde heeft... :frusty:

Ja da's flink balen ja, vooral omdat het geen project van 2 tientjes is....

Ik had hem dit jaar ook voor het eerst. Een beste rambak op cake B na dan. Voor mij iets te veel chaos door zo veel effecten in 1 box, maar het publiek vond hem geweldig.

Vond deze echt heel goed presteren. Mooie effecten en een heerlijk tempo! Mede door het tempo en de 'amusementswaarde' deed deze voor mij niet onder voor bijvoorbeeld de Cruel Traction.

De uitwerking bij 1 box was dikke prima, de andere box had een belachelijk laag tempo en cake A bleek ook nog eens niet aanwezig zijn.... Zonde van het geld, had dit als laatste "sierproject" gedaan en dan blijk je zo'n misproductie te hebben waarmee de box totaal geen charme en dus waarde heeft... :frusty:

Bij mij miste cake D en zat er twee keer C in maar er zat wel een sticker met D op wel jammer op zich.:frusty:

Ik had hem dit jaar voor het eerst en wat een heerlijke bak was het heerlijk tempo veel geweld, alleen de finale mocht van mij wat spectaculairder ipv 3 finale schoten mag het van mij wel iets meer zijn maar voor de rest top bak

en wanneer springt er iemand uit de bosjes die zegt haha grapje die 169 euro ? serieus ? die laten we dit jaar staan dus.

Gisteren deze mooie cakebox opgehaald. Ben nieuwsgierig naar de uitwerking. Volgens het verkooppunt een 2014 versiemet nieuw doorlontsysteem. Kruitinhoud 455 Nem per batterij, totaal 1.820 gram. Filmpje volgt in januari.

Back
Bovenaan