Event box 4 season's

Gisteren deze mooie cakebox opgehaald. Ben nieuwsgierig naar de uitwerking. Volgens het verkooppunt een 2014 versiemet nieuw doorlontsysteem. Kruitinhoud 455 Nem per batterij, totaal 1.820 gram. Filmpje volgt in januari.

Dit is een zeer mooie box met harde burst. Heb deze vorig jaar gehad, deze trekt zeker de aandacht!

Ik heb van deze de volgorde veranderd. begonnen met C daarna B dan A en als laatste D. heerlijk! ook had ik het idee dat het tempo veel hoger lag nu. de box duurde bij elkaar denk ik net aan 40-45 seconden. voorgaande jaren was dit bij mij altijd rond de 1.20 a 1.25. heb er wel van genoten.

Wat een heerlijke rambak blijft dit tog.
Trok ook nu weer alle aandacht van de buurt.
Harde burst, grote en volle boeketten, echt een topper van een box.
Het tempo maakt het helemaal af.

Ik sluit me bij de rest aan, blijft een topper!

Twee tegelijk schieten en je hebt de aandacht van de hele buurt :)

idd een erg gave bak :) dit jaar voor het eerst besteld, maar zeker voor herhaling vatbaar.

nr 1

nr 2 (deze was helaas niet goed doorgelont en moest halverwege opnieuw aangestoken worden.

Tjonge jonge, wat een rambak was dit!
Ongekend tempo erin. Door het doorlonten onderaan de cakes wellicht iets te snel maargoed.
Prachtig ding.

Straafilm op youtube in 4k;

Bedankt voor alle filmpjes heren, top.
Blijft genieten met deze bak, bij ieder filmpje weer.

Heb deze bak nog nooit gehad, maar afgaande op de filmpjes moet hij er écht een keer gaan komen hoor! Wat een lekkere rambak is dit. Vorig jaar besteld maar niet geleverd, hij gaat voor dit jaar de lijst op!

Heb deze bak nog nooit gehad, maar afgaande op de filmpjes moet hij er écht een keer gaan komen hoor! Wat een lekkere rambak is dit. Vorig jaar besteld maar niet geleverd, hij gaat voor dit jaar de lijst op!

MIJN IDEE! Zo denk ik er precies ook over.

Persoonlijk vind ik dit echt een unieke cakebox die niet te vergelijken is met andere boxen. Natuurlijk zijn er tal van boxen van rond dezelfde prijsklasse, maar dat is dan echt een kwestie van smaak en welk effect dat je wilt hebben.

Back
Bovenaan