Event box 4 season's

Cake D had bij mij geen eens een reservelont.:p

3168f49.jpg

Die zit als het goed is helemaal onderaan heel kort:)

Die zit als het goed is helemaal onderaan heel kort:)

Correct! Ik trok de doos open en zat ook te kijken van... hmm heb ik weer. maar na een betere inspectie bleek hij inderdaad gewoon onderaan aanwezig te zijn. Dikke prima dus! Al had hij van mij best tot bovenaan mogen lopen.

Het blijft inderdaad een van de toppers hoor. Heerlijke bak. En de volgorde kan iedereen zelf bepalen uiteraard. :wink:

Blijft voor mij persoonlijk de beste doorlontbak van Rubro.
Wat een ontzettende rammer is dit, grote effecten en harde bust in een heerlijk tempo.
Geweldige topper dit.

Man, wat blijft deze bak toch een rammer!! Als de kwaliteit zo blijft als de lichting van afgelopen jaar, komt deze er gewoon weer in!! Gewoon een goeie bak voor 12 uur !!

dit is zo een goed blok de effecten zijn gigantisch,

trouwens heb hem gewoon op de volgorde a-b-c-d.

puur omdat ik de rust van b heerlijk vond even tussendoor

dit is zo een goed blok de effecten zijn gigantisch,

trouwens heb hem gewoon op de volgorde a-b-c-d.

puur omdat ik de rust van b heerlijk vond even tussendoor

Schiet hem ook altijd gewoon in a,b,c,d die pauze er tussen is prima..behalve als je hem in een show gebruikt als pre-finale bijvoorbeeld of als finale zou ik wel b,c,a,d doen. :)

Schiet hem ook altijd gewoon in a,b,c,d die pauze er tussen is prima..behalve als je hem in een show gebruikt als pre-finale bijvoorbeeld of als finale zou ik wel b,c,a,d doen. :)

ja ik vind als je a,d als laatste doet dan vind ik het to much.

ik hou wel van het beginnen met beuken en dan die cake 2 lekker rustig heerlijk

Heeft er iemand een duidelijke beschrijving hoe je deze box het beste kan doorlonten. Aan de onderzijde van de reserven-lont is wel een strook aanwezig met 4xvisco, klopt het dat je de potten naast elkaar kan zetten en dat de lont door de hele dunne wikkel van bruin karton om de cake heen brand? waardoor de volgende wordt aangestoken?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan