Event box 4 season's

Zeer mooie box, afgaande op de filmpjes. Wordt bij ons in de buurt verkocht voor 119,-. Gezien het tempo van deze box (50 seconden) vind ik het toch veel geld.

Ik heb deze box vorig jaar gehad. Was mooi maar voor het geld wat mij betreft veel te kort.
Hebben jullie tips voor een mooie box voor zo'n 150 euro die toch wel 2 minuten duurt?

Ik heb deze box vorig jaar gehad. Was mooi maar voor het geld wat mij betreft veel te kort.
Hebben jullie tips voor een mooie box voor zo'n 150 euro die toch wel 2 minuten duurt?

Ik zou toch gaan kijken naar de Spectacle show 120 van Evolution of anders de Rebellious Rocker Box. Duren allebei (op 10 seconden na) 2 minuten en zitten m.i. vol met leuke effecten. Ze hebben zich echter nog niet bewezen (zijn nieuw dit jaar en er is nog geen demo-filmpje van), dus het blijft wel een risico...
Anders neem je toch een Cruel Traction met 2x Cruelty? Ook mooi geweld!

Wat dacht van de Garden Party en Smash box 2&3 van Pangu? Hele goeie kwaliteit.

Wat een topper, inmens grote boeketten en een moordend tempo.

Jammer van de rook die cake 3 iets minder zichtbaar maakte.

Echt heerlijk hoe deze uit de startblokken gaat. De variatie aan effecten, de tempowisselingen en de enorme boeketten... smullen!

Ik zit er alleen aan te denken om cake 1 als laatste te doen. Vind die meer de wauw- factor hebben dan de finale cake nu.

Cake 1 vond ik live inderdaad het meest indrukwekkend, dat is het mooie aan deze box, je kan hem zo indelen als je zelf wilt :).

Je hoort ook aan de reacties in mijn filmpje dat wij erg onder de indruk waren van deze cake!

Blijft na al die jaren een geweldige box. Kan met gemak mee in de top van de boxen.
Blij dat ie over een aantal dagen weer in de straat staat.

Dit was echt een topper gister op de demo van de vuurwerkhal.

Helemaal mee eens. Ik had de 4 season's nog nooit live gezien. Hierdoor werd ik dan ook compleet verrast op de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal. Wat een topper van een box is dit. Het tempo van cake 1 is geweldig. Ik ben vandaag even langsgeweest bij de RVH en heb nog een foto gemaakt van de doos. Op de demo is dus 2016 batch geschoten.

20161211_152102.jpg

Vind hem super maar is me te duur voor 4 cakes :x

Sluit ik me eigen bij aan, hij presteerde op de demo van de vuurwerkhal echt fantastisch een bruut geweld, alleen vind ik hem een beetje prijzig voor de duur wat hij leegschiet iets minder dan 1 minuut is hij volledig leeggeschoten maar dan heb je wel spektakel

Daarom ook altijd kopen tijdens de freakacties, scheelt een hoop en dan is hij goed te betalen.

Back
Bovenaan