Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat op veel nieuws sites, maar meeste mensen zullen die berichten niet aanklikken.
Denk ik

Het is hier rustiger als nooit te voren, en dat is erg jammer. Maar voor de zeikers onder de bevolking beter

Hier wordt echt volop geknald. Net een uurtje gewandeld, veel knallen, veel cakes/compounds horen gaan en ook erg veel gezien. Heerlijk om buiten te zijn.

Hier nu ook tijdens mijn zoveelste afhaalmoment 20 minuten geleden. Op weg daar na toe leek het wel of het al de 31e was. Terwijl overdags nauwelijks iets te horen was. Maar toen het donker werd ging het los:D

Het gaat hier flink los! Zojuist tijdens de avondwandeling langs een container gelopen die in brand stond vanwege waarschijnlijk categorie 1. Brandweer gebeld en die waren er met 10 minuten. Laten we dit aub niet doen met elkaar, zonde van de belastdingcenten en de traditie! Alhoewel ik er ook redelijk van overtuigd ben dat niemand op dit forum zoiets zou doen.

20231228_195452.jpg

Hier nu ook tijdens mijn zoveelste afhaalmoment 20 minuten geleden. Op weg daar na toe leek het wel of het al de 31e was. Terwijl overdags nauwelijks iets te horen was. Maar toen het donker werd ging het los:D
Leef je dan niet een beetje onder een steen..? Heb die mededeling al vaak voorbij zien komen. Maarja je zult het altijd houden dat mensen voor een dichte deur staan. Moet je maar eerder zijn...:p

Even offtopic: vandaag aantal personen gezien en gesproken, die onder een steen leven en vandaag er onder vandaan zijn gekropen. Ze waren op zoek naar rotjes en vuurpijlen, verbod was bij hun niet bekend.

Je hoort nu toch wel meer lui al wat testen, maar nog geen dikke cakes of bakken gezien, jammer, toch lekker.

De dreunen van de waarschijnlijk shells een heel stuk verderop zijn echt niet normaal meer.
Ik zie niks,maar het klapt als een malle.

Windkracht 6 en regen. Al geen lekker weer om de hond uit te laten, maar er was toch een dapper persoon die een cake de lucht in joeg. Maar even heen gewandeld. De Rising Sky van CR. Verwaaide wel flink.

IMG_20231228_225935.jpg

Niet om andere mensen jaloers te maken, maar hier was t perfect weer vandaag en was elk moment wel een knal te horen...:D Cakes ook niet te ontbreken, er was hier al een flink aan t rammen sinds een uurtje of 4 smiddags! Heerlijk zo, sfeer zit er lekker in

Blijkbaar hier gisteren avond en vannacht heel veel vuurwerk. Vrouwtje kon er niet door slapen en ik lag lekker te knorren na een nachtje niet te hebben geslapen ivm vuurwerk halen. Benieuwd naar vanavond en vooral morgen. Zaterdag avond zal wel flink knallen worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan