Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben vanavond in een van de gemeentes met een verbod, maar daar gaat meer de lucht in dan anders. Alsof mensen denken: ik ben vandaag net zo illegaal bezig als morgen dus wat maakt het nog uit. Alleen maar een signaal dat dit gewoon averechts werkt die gemeentelijke verboden.

Haha hier al iemand sinds vanmiddag 4 uur non stop aan het knallen! Heerlijk, en natuurlijk constant tegenreactie geven!:D

Of mensen hebben heel veel of mensen stoken alvast alles op, omdat het morgen slecht weer schijnt te worden. Het gaat hier echt tekeer, cakes uit alle hoeken, knallen en zag zelfs al een brandje.

Hier gaat het ook lekker los. Sinds 2 dagen eigenlijk al. Meer dan ooit vooraf al, sinds het gemeentelijke verbod haha. Lekker dan, kijk uit naar morgen al! Iedereen lekker Burgerlijk ongehoorzaam. Helaas zie ik ze vaker niet dan wel, maar toch al enkele cakes kunnen spotten.

Omdat oudejaarsdag op Zondag valt hebben ze de moto ride-out naar vandaag gehaald. Lekker geluid van die motors de hele dag gehoord en van een paar goede knallers kunnen genieten. Zoals gewoonlijk ook een paar autobanden in de brand gestoken; gezellig!

Blijft hier maar gaan hoor, heel bizar. Echt veel gezien ook, heerlijk deze sfeer. En de buurjongens zijn al vanaf 15:00 aan het stoken, en geloof dat de crackling mines in de aanbieding waren, die hebben er al tientallen van weg gestookt.

Ik zit hier op zolder uit t raam te kijken en de ene na de andere box gaat de lucht in. Echt super aan t genieten:handsup:

Hier netjes om de beurt met de straten om ons heen potje voor potje. Af en toe rijdt de politie langs en zwaait. Veel mensen zeggen toch ivm slechte weer van morgen nu maar ff knallen

Verbaasd mij ook hoeveel er hier wordt afgestoken en het blijft ook continu doorgaan vanuit alle kanten. Heb al gekeken of mijn datum wel goed staat overal en dat het niet al de 31ste is haha:D

Verbaasd mij ook hoeveel er hier wordt afgestoken en het blijft ook continu doorgaan vanuit alle kanten. Heb al gekeken of mijn datum wel goed staat overal en dat het niet al de 31ste is haha:D

Ergens op de wereld is het in ieder geval al de 31ste, dus in dat geval:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan