Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geknal wordt gaandeweg eind december nu steeds meer. Verwacht 2e kerstdag met droog en rustig weer wel even een opleving....

Valt me wel op dat er weinig extreem harde knallen zijn tot nu toe hier... Gaan die mensen zich nog gedragen tot aan de jaarwisseling? :idea:

Zit nu in center parcs dicht bij Emmen, en hoor af en toe een flinke dreun in de verte. Zou ook Carbid kunnen zijn denk ik.

Geknal wordt gaandeweg eind december nu steeds meer. Verwacht 2e kerstdag met droog en rustig weer wel even een opleving....

Valt me wel op dat er weinig extreem harde knallen zijn tot nu toe hier... Gaan die mensen zich nog gedragen tot aan de jaarwisseling? :idea:

Hier is het juist andersom. Er gaat hier sowieso weinig de lucht in, maar als je wat hoor is het gelijk echt heel zwaar vuurwerk. Vooral al veel Shells gehoord. Net nog een hele harde knal. Weet je wat het ook is. In de Corona jaren was er veel meer zwaar vuurwerk wat vooraf werd afgestoken naar mij idee. Nu kopen de meeste mensen weer gewoon legaal en hoor je vanaf 28 december dus weer meer.

Nu zo tegen de verkoopdagen aan wordt hier lekker afgestoken! Veel knallen en cakes... Heerlijk sfeertje altijd!:handsup:

Lekker kerstavondje zo, zelf CAT.1 met de kleine man afgestoken en onderweg met de auto een shell gespot en een compound.

Iedere avond intussen hier, dat is toch vrij opvallend hoor.
Daarstraks een dikke Crackling bak op de hoek.

Eerst Kerstdag en de wind is hier gaan liggen, de zon breekt zelf door. Hoorde zojuist old school gepief en gepaf van rotjes. Heerlijk! Rotjes mogen van mij weer worden toegestaan net als de ratelbandjes, geeft zo onwijs veel sfeer.

Begint nu wel langzaam op gang te komen eindelijk! Na 2 weken redelijk stil was er gisteravond toch een mooie cake te zien en vandaag redelijk wat knallen en vanavond weer een cake gezien en wat mines gehoord :) heerlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan