Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist stak de buurman een dikke cake af. Helaas iets te dicht bij het huis waardoor een paar bombettes uit de waaier tegen onze huizen knalden. Daarna wel applaus van de mensen die toevallig buiten waren.

Heerlijk!

Hier gaat het vanavond goed tekeer, erg veel vuurwerk gehoord en ook wat gezien. Lekker hoor, het komt er nu echt aan.

Je merkt dat het nu echt dichterbij komt. En met het perfecte weer van vanavond (paar dagen te vroeg helaas) konden veel mensen het niet laten. Heerlijk om te horen!

Dit jaar valt het heel erg mee met het vroegtijdig afsteken van vuurwerk hier. Heel af en toe hoor je een verdwaalde knal maar daar blijft het ook bij. Ene zijde zonde want het heeft toch wel wat om te horen zo rond deze dagen, maar aan de andere kant brengt het vroegtijdig afsteken ook weer negativiteit met zich mee en dat zal nu ook weer minder zijn :D.

De knallen die ik net hoorde zijn mega absurd, wil gen eens weten wat het was. Iig overtreffende trap van een slang :frusty:

Nou gister reed ik over het fietspad in Katwijk en toen werd er in de bosjes waar ik langs reed een shell afgestoken, nou die heb ik wel gehoord kan ik je vertellen. Werd er trouwens niet echt vrolijk van.:no:

Half uurtje geleden een compound/blokje ik de verte. Nu net een knalblokje staat hier achter. Sfeertje zit er goed in. Ff 3 uurtjes proberen te tukken en dan richting vuurwerkfeestje

Nou gister reed ik over het fietspad in Katwijk en toen werd er in de bosjes waar ik langs reed een shell afgestoken, nou die heb ik wel gehoord kan ik je vertellen. Werd er trouwens niet echt vrolijk van.:no:

Kansloos gestunt met die dingen....dat trek ik zo verschrikkelijk slecht!!

Ze blijven hier in de avond wel knallen, de facebook haters zijn zelfs gestopt met klagen zo regelmatig als het is. Dieren worden toch schotvast ofzo.
Niet eerder zoveel hier in de buurt gehoord en gezien, veelal ook sierlijk, geen lompe dreunen gelukkig

Vandaag valt nog vies tegen voor de 1e verkoopdag. Soms wat nitraat achtige knallen en natuurlijk geknetter. Weet je wat het ook is je kan echt merken dat er geen single shots meer te koop zijn, want die hoorde je vroeger altijd heel veel op de verkoopdagen. Hetzelfde geldt voor rotjes. Vorig jaar hoorde je dan vaak de single shots met 2 knallen, maar die zijn dit jaar ook minder te koop en dat merk je. Vanavond waarschijnlijk nog wat cakes te horen en zware knallers denk ik.

Ik heb vandaag voor het eerst dit jaar vuurwerk gehoord, en dat zou ook heel goed cat 1 kunnen zijn haha. Helemaal geen actie hier in de wijk, aan de andere kant van de stad schijnt er al het hele jaar veel geknald te worden

Ondanks de verkoop is het bij mij in Zeist erg rustig. Nauwelijks iets gehoord vandaag. Ik vond het trouwens tijdens het afhalen, ik ben op 4 locaties geweest erg rustig.

Zal me niets verbazen als het bij de normale consument nog niet echt leeft en dit morgen pas op gang komt.

(op moment van tikken, dikke dreunen buiten)

Vraag me af of veel normale consumenten weten dat 31 dec geen landelijke vuurwerkverkoop dag is.

Leef je dan niet een beetje onder een steen..? Heb die mededeling al vaak voorbij zien komen. Maarja je zult het altijd houden dat mensen voor een dichte deur staan. Moet je maar eerder zijn...:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan