Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag was het echt van 17:00 tot ongeveer 21:30 a 22:00 geen minuut stil hier in de regio, heerlijk om dat zo te horen de hele tijd. Ook al een paar flinke testklappers gehoord van het carbid schieten hier in de buurt heerlijk.

Heel de dag word er goed gestookt ondanks de wind. Heel veel mines niet normaal. Ook veel harde knallen en soms van die bizarre dreunen. Hoe later het word hoe meer vuurwerk.

Iedere dag nog vuurwerk gehoord, tog lekker. Net de vuilnis aan straat gezet, hoorde ik ook weer een cake gaan. Hoe is het bij jullie, ook nog knallen of weer helemaal stil?

Hier vanavond ook te horen dat nog niet iedereen z’n kruit heeft verschoten. Diverse bakkies her en der de lucht in horen gaan. Bij het afrekenen in de supermarkt zelfs nog wat door de ramen kunnen zien, je begrijpt dat de versnelling er toen even in ging. Nog net ff kunnen genieten van de laatste schoten, heerlijk!

Iedere dag nog vuurwerk gehoord, tog lekker. Net de vuilnis aan straat gezet, hoorde ik ook weer een cake gaan. Hoe is het bij jullie, ook nog knallen of weer helemaal stil?

Moet zeggen dat je in Den Haag nog wel wat harde knallen hoort, maar heb eigenlijk vanaf 2 Januari al geen box meer af horen gaan.

Vanavond leek het wel even oud en nieuw hier in Hilversum. Dus ik denk dat ik de eerste knallen van dit jaar wel heb gehoord.

Afgelopen nacht omstreeks 2u stak er iemand nog enkele cakes af. Vanavond in de verte nog een cakebox af horen gaan. En soms hoor je her en der nog een verdwaalde knal.

Bijna elke avond nog wel een cake of wat losse kallen gehoord tot nu toe,
Blijft toch heerlijk om te horen

Het is hier nog geen dag stil geweest tot vandaag dan.
Begin nu echt te hopen dat het snel weer zomer wordt.
Januari en Februari zijn van die veel te lange donkere afkick maanden.
Dus zomer graag dan is het snel weer septemberr

Er wordt niet meer zo geknald als de aanloopdagen, maar tot nu toe iedere dag nog minimaal 1 cake gezien en vandaag alweer 5.

Anders dan andere jaren.

Afgelopen nacht omstreeks 2u stak er iemand nog enkele cakes af. Vanavond in de verte nog een cakebox af horen gaan. En soms hoor je her en der nog een verdwaalde knal.

Dat was hier eergisteren ook, op bizarre tijden 2 cakes de lucht in schieten, zo irritant.

Verder hier tot nu toe iedere dag nog knallen gehoord.

Hier elke avond nog wel flinke boxen in de verte. Soms minuten lang. Gisteren nog een klein Duits cakeje gezien met pearl, fluiters en afsluitend een waaiertje. Best grappig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan