Eemnes 28-11-2008 (demo)

Morgenavond vind dus de demo plaats. Ik heb er megaveel zin in. Niet alleen het vuurwerk maar ook de sfeer er om heen.
Voor de mensen die al eerder willen komen voor de meeting:
Ik en Gerwin wachten jullie op. We staan vanaf 19.00 op het terrein van de Witte Tenten.
Niet iedereen weet natuurlijk hoe wij er uit zien: Meld je daarom maar bij mij, makkelijk te herkennen als een lange, oudere man. Haha.
Van 19.00 uur tot de show begint kunnen we terecht in de kantine.
De koffie staat klaar.
Alvast tot morgenavond
Namens Gerwin en mij.(Fred)

Ik heb er ook erg veel zin in!
Ik zal er ook zeker om 19.00 uur zijn voor een gezellige pre-meeting! :bye:

Morgenavond vind dus de demo plaats. Ik heb er megaveel zin in. Niet alleen het vuurwerk maar ook de sfeer er om heen.
Voor de mensen die al eerder willen komen voor de meeting:
Ik en Gerwin wachten jullie op. We staan vanaf 19.00 op het terrein van de Witte Tenten.
Niet iedereen weet natuurlijk hoe wij er uit zien: Meld je daarom maar bij mij, makkelijk te herkennen als een lange, oudere man. Haha.
Van 19.00 uur tot de show begint kunnen we terecht in de kantine.
De koffie staat klaar.
Alvast tot morgenavond
Namens Gerwin en mij.(Fred)

ferd we moeten ons bij jou melden .
mogen we dan ook jou telefoon nummer hebben ? want als er wat gebeurt
onderweg moet dat wel vertelt worden . :wink:

nog een vraagje ik was van plan om in de midag om een uur of 3 van huis te gaan
ik moet een uurtje rijden kan je dan ook om een uur of 4 al terecht ?
om bijv te helpen op bouwen en zo

laatste vraag eten we met zijn allen daar of moeten we daar zelf voor zorgen ?
:)

Eten moet je zelf voor zorgen. Je kan er pas vanaf 19:00 uur terecht want ze werken er zelf ook namelijk. Dus om 4 uur daar zijn zal niet op prijs worden gesteld. Opbouw wordt gedaan door een andere bedrijf.

Eten moet je zelf voor zorgen. Je kan er pas vanaf 19:00 uur terecht want ze werken er zelf ook namelijk. Dus om 4 uur daar zijn zal niet op prijs worden gesteld. Opbouw wordt gedaan door een andere bedrijf.

eeeh oke dat is duidelijk .
maar moeten julie dan ook geen telefoon nummers van ons ?

Ik verwacht een grote opkomst morgen.
Veel vuurwerkfreaks hebben aangegeven te komen (VWC/FPM/AVP)
Frits van de Rijswijkse Vuurwerkhal en Bert Lammers hebben ook al aangegeven te komen

Het is nog een beetje onzeker, maar ga mijn best doen om vanuit groningen ook ff te komen. Zal om 19.00 uur dan ook bij witte tenten zijn. Lijkt me erg leuk om om medefreaks te ontmoeten en eindelijk weer eens wat vuurwerk de lucht in te zien gaan.

Back
Bovenaan