Eemnes 28-11-2008 (demo)

Beter laat dan nooit, dus toch ook nog even een reaktie uit Dordrecht.
En laat ik dan maar, na alle positieve berichten, de negatieveling zijn....

Want, hoe spectaculair deze demo ook was, ik ga naar een demo om zoveel mogelijk verschillende produkten te bekijken, die ik, bij voorkeur met een schietlijst en een pen in de hand, op positieve en negatieve aspecten beoordeel.
En dát was bij deze demo dus NIET mogelijk, en dat vind ik erg jammer. En dat weerhoudt mij er ook van om ongeziene artikelen te kopen, omdat ik met de "effectbeschrijvingen" van Marijn óók niks kan. En veel "voor de prijs hoef je het niet te laten" artikelen heeft Marijn ook niet, dus.... ga ik gewoon weer voor Wolff dit jaar.

Daarbij viel het me op dat er wel érg veel stukadoorsmateriaal naar beneden kwam. In voorgaande posts heb ik al gelezen dat dat meer mensen is opgevallen. Zo kreeg Shinji, die naast me stond, een stuk gips op z'n knar ter grootte van een pingpongbal. Die bonk had ik niet graag op m'n auto gehad tijdens de jaarwisseling! Stond 'm wel goed overigens, die bult....

Verder ook van mij alle lof voor de uitstekende organisatie, voor de gastvrijheid en voor de gehanteerde formule van eerst één artikel los, en dan een aantal tegelijk.
En mijn dank aan de diverse filmmakers! Jullie werk is uitermate belangrijk en wordt zeer gewaardeerd. Hou vol!

Ik hoop velen van jullie weer te zien bij de superdemo van Frits in Rijswijk volgende week.

het inmiddels uitgekauwde 'daor gaot ieeej' uit te kermen?

Het enige wat uitgekauwd is, dat is jouw complete post. Fijn dat je even je mening geeft, maar zoals ik al zei, ik ben het niet met je eens.
Voor mij had die vrouw absoluut geen toegevoegde waarde, toch bedankt voor je eerlijke mening.

Als ik de schietlijst nu zo achteraf eens bekijk (thanx Fred), zie ik dat Snelle Jelle tóch langsgekomen is! Heeft een van de cameramannen 'm wellicht kunnen vastleggen? Of heeft iedereen dit shot gemist??? Of heb ik er wellicht over heen gekeken?

Als ik de schietlijst nu zo achteraf eens bekijk (thanx Fred), zie ik dat Snelle Jelle tóch langsgekomen is! Heeft een van de cameramannen 'm wellicht kunnen vastleggen? Of heeft iedereen dit shot gemist??? Of heb ik er wellicht over heen gekeken?

Als start is ie op zeker geschoten ja, herkende hem duidelijk, heb er ook nog geen film van gezien inderdaad.

In de finale schijnt hij 13x naast elkaar te zijn geschoten, deze rits heb ik daar zelf niet gezien en ook in de films zie ik hem niet voorbij komen. Ik heb het nagevraagd die avond, want ik zag het dus wel staan op de lijst, Evelien gaf aan dat ie wel geschoten zou zijn...

Overigens zijn de Snelle Jelle en de Nachtkraker waanzinnige single shots zeg, stuk voor stuk prachtige kwaliteit. Je betaalt er een redelijke prijs voor, maar dan heb je ook wel wat. :D

Neen niet digitaal ontvangen, dat is juist het punt.
Ik kreeg hem na afloop van de demo overhandigd.

Ow, dan is ie zeker op te vragen, ze had de mogelijkheid en zou hem direct toesturen. :) Was een beste lijst die finale ja, kanonne wat is daar veel geschoten.

Maak een foto met je digitale camera op macro stand, en knal die lijst online:p

Ik zal binnekort weer wat films plaatsen, die Snelle Jelle zal ik eens naar zoeken. Als hij geschoten is, moet ik hem op video hebben ook..

Dank je wel Gerwin, klasse

Een kleine toelichting:

De schietlijst van de finale begint na de laatste cake van de demo: Oranje Boven

Nog even een opmerking over het finale gedeelte van de show :
Deze is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Nancy van Witte Tenten Verhuur en onze eigen member Giro (Stef)
Hierbij mijn complimenten Stef en Nancy want hier hebben vast en zeker vele uren in gezeten

En verder natuurlijk alle lof voor het gehele team van Dream Fireworks die veel uren hebben lopen bikkelen om deze grandioze show mogelijk te maken.

zo eindelijk even tijd gehad om de filmpjes op me site te zetten :P
Filmpjes

Iedereen nog bedankt voor de gezellige avond en tot de volgende keer :)

Back
Bovenaan