Eemnes 28-11-2008 (demo)

Wat een GAVE Demo mannen:p

Ik moet zeggen, Marijn heeft prachtige cakes. Heel veel aparte effecten gezien, en er zitten echt cakes bij waarvan je zegt: Whoei.
Lev-he, ik sluit me volledig bij je aan wat betreft de Zware Jongens. Wat gaan die fluiten hard en schel, en daarna nog een heerlijke burstknal met prachtige boeketten. Zeker 1 van de toppers van de avond.

Stja en dan die finale, man o man, zo zie ik ze graag hoor. Hard, veel, en lekker gas erop. Enig minpunt vond ik de kleine pauzes in de show, en die vrouw met de microfoon ging me iets teveel offtopic zeg maar. In die pauzes heb ik wel perfecto een peukkie kunnen roken ahha. Maar goed, ik denk dat het voor de kleintjes en ouders wel een leuke toevoeging was.

Ik heb lekker staan filmen, en heb Sarlo mijn fotocam in zijn handen geduwd.
Hier alvast een paar foto's.....de films en natuurlijk de finale plaats ik z.s.m.:wink:

snc13177tp9.jpg

snc13188kw9.jpg

snc13192yj3.jpg

snc13148ne6.jpg

En dat zonder statief:cool:

En hier alvast de film van de Zware Jongens:

http://www.vimeo.com/2373176

Groeten TB

Laatst bewerkt:
Ben ook weer terug hoor :) nu film aan het overzetten alleen helaas een rottige echo in het geluid :( Wat denk ik door de omroep apperatuur kwam :(

Haha, goed bezig Thunderboy!
Wat een gekkenhuis jongens, dat mag een demo genoemd worden haha, per stuk, per karton en nog even volop in de finale.... :bonk:

Leuk dat er zoveel forumleden waren, altijd leuk om mensen te ontmoeten, jammer altijd dat je nooit de tijd hebt om iedereen even goed te spreken. :wink:

Was top mannen, bedankt, Witte Tenten bedankt voor de goede zorgen en de topshow en nu maar wachten op al die films! :D Ben benieuwd hoe de streaming is ervaren via PyroTV.

Een ontzettend leuke avond beleefd in Eemnes.Niet alleen door het vuurwerk maar ook door de gezellige sfeer er omheen. Leuk om met zoveel freaks bij elkaar te zijn en gezellig te kletsen met elkaar onder het genot van een hapje en drankje achteraf.

Demo was van een zeer goed gehalte. Veel mooie producten gezien. En de verrassing van het niet prijs willen geven van de schietlijst zat hem in het kartonnen wegschieten.
Indrukwekkend mooi en hard zoveel cake,s tegelijk.
De finale was ongekend, heb ik zelden zo mooi gezien. Wat een spektakel.
Ik ben benieuwd of de heren filmers deze finale die zo breed was goed hebben kunnen filmen. Na afloop toch nog de schietlijst meegekregen. Als daar behoefte voor is wil ik die schietlijst hier wel plaatsen.

Mijn Marijn wensenlijst wordt na vanavond weer iets groter

Die schietlijst wil ik heel graag zien...Zeker weten :D
Zou je hem kunnen plaatsen Moontan?

-Roy- (Ik hoop dat de DVD van Roy-Vuurwerk je bevalt)

Ik zal hem morgen in de ochtend plaatsen Roy

Thunderboy: bedankt voor je prachtige filmpjes.
Zware jongens blijven ook na vanavond mijn favoriet.

De Finale van de Marijn Demo :D
http://www.vimeo.com/2373845

Was helemaal toppie deze demo. En natuurlijk ook het nodige enthousiasme van Marijn uit gebracht op een leuke en humoristische manier. Zo zie je dat niet alles op een zakelijke manier hoeft :rolleyes:

Lang geleden trouwens dat ik zo'n goede show op consumentenvuurwerk heb gezien :)

Laatst bewerkt:
Wat een GAVE Demo mannen:p

Ik moet zeggen, Marijn heeft prachtige cakes. Heel veel aparte effecten gezien, en er zitten echt cakes bij waarvan je zegt: Whoei.
Lev-he, ik sluit me volledig bij je aan wat betreft de Zware Jongens. Wat gaan die fluiten hard en schel, en daarna nog een heerlijke burstknal met prachtige boeketten. Zeker 1 van de toppers van de avond.

Stja en dan die finale, man o man, zo zie ik ze graag hoor. Hard, veel, en lekker gas erop. Enig minpunt vond ik de kleine pauzes in de show, en die vrouw met de microfoon ging me iets teveel offtopic zeg maar. In die pauzes heb ik wel perfecto een peukkie kunnen roken ahha. Maar goed, ik denk dat het voor de kleintjes en ouders wel een leuke toevoeging was.

Ik heb lekker staan filmen, en heb Sarlo mijn fotocam in zijn handen geduwd.
Hier alvast een paar foto's.....de films en natuurlijk de finale plaats ik z.s.m.:wink:

image

image

image

image

En dat zonder statief:cool:

En hier alvast de film van de Zware Jongens:

http://www.vimeo.com/2373176

Groeten TB

wat een heerlijk filmpje zeg, jammer dat deze zware jongens pot niet los verkocht wordt als ik dit zo zie

weet iemand wat dat eerste product is dat de lucht in gaat?

@ gerwin, lekker hoor die finale, ik merk dat je camera het goed doet!

Laatst bewerkt:
Wat een lekker showtje, prachtig vuurwerk dat van Marijn!

Gerwin bedankt voor het delen, wat een prachtige kwaliteit heb die Canon HV30!

Alleen jammer dat je niet alles in je beeld heb kunnen krijgen, binnenkort groothoekje erbij zeker? :D

Ik heb overigens heel vaak een hekel aan als ze tijdens een show of pyromusikal gaan praten ofzo voor de finale, dit ben ik al een aantal keren tegengekomen en dat stoort nogal ze moeten gelijk die finale erachter aan knallen.
Maar hier vind ik hem wel leuk, de mensen denk ow dat was het, en dan wordt je ineens verrast door al dat vuurwerk, heerlijke finale!!

Laatst bewerkt:
doen het niet gerwin

Pagina niet gevonden
Het document is niet gevonden op de server. Er kan een fout zitten in de URL die u heeft getypt, of het document bestaat niet meer op die locatie.

Page not found
The document was not found on the server. There may be an error in the URL that you typed, or the document may no longer exist in that location.

--------------------------------------------------------------------------------
www.vuurwerkcrew.nl

Gerwin bedankt voor het zo snel online plaatsen van de eerste films
Ook na gisterenavond blijven de zware jongens mijn favoriet.
En ja zoals gisterenavond 6 x zware jongens tegelijk: het doet echt zeer aan je oren.
Zo snerpend schel die fluit. Het houdt je buren binnen op oudejaarsavond. haha
Topper, ik vind 6 tegelijk veel en kostbaar, maar ik doe er 4 tegelijk en daar open ik mijn oudejaarsnacht om 00.00 uur mee.

Back
Bovenaan