Duitsland

Denk dat er in Nederland juist wat meer importeurs goedkopere producten opnemen in assortiment en wat meer acties doen.
Die lichte prijsstijging in duitsland maakt het opzich nog steeds waard om wat in te slaan.

Achterlijke woeker prijzen maakt bijna elke importeur in NL zich nog steeds schuldig aan! Maar steeds meer importeurs komen met een budget assorti. En daarnaast zie je toch veel dikke ''blokken'' die hun prijs redelijk waard zijn gezien de kwaliteit.[/QgoUOTE]

Eingelijk zou iedereen die in duistland vuurwerk haalt het in Nederland moeten kopen dan krijgen we hier in nederland mischien nog wel goed koper vuurwerk als in duitsland.
In ieder geval wel meer cash voor de nederlandse importeurs dus meer winst en kunnen ze het goekoper aan gaan bieden.
Doe er je voordeel mee!
Doe er je voordeel mee!

Dat gaat niet helemaal op. In Duitsland zijn de veiligheidseisen veel minder streng dan in Nederland. Het vuurwerk ligt daar gewoon opgeslagen in een zeecontainer op de parkeerplaats terwijl er hier idioot grote en dure bunkers verplicht zijn met sprinklerinstallaties. En ik weet niet of je ooit wel is een karton in Nederland gekocht hebt maar als je kijkt hoe dat verpakt is.. In een metalen kooi met banden eromheen. T kost allemaal geld terwijl onze Oosterburen die kosten niet hebben.

Gezien de prijzen kan je lekker in nederland blijven en dan heb je zelfs nog beter vuurwerk ipv die weco troep..

Waar zullen dit jaar de wat betere blokken te koop zijn? En zoals bijvoorbeeld wat je noemde de Out of limits..waar zal die te koop zijn ?

Dan moet je even de omlabellijst erbij pakken. De Nico out of limits is ook de max power explosion ofzo bij de hagebau. En bij toschpyro, topp feuerwerk enzo kan je hele leuke blokken kopen voor weinig geld.
Wel moet je meer dan een paar blokken kopen om het rendabel te maken, maar dat is hier op het forum over het algemeen al snel terugverdient.

Gezien de prijzen kan je lekker in nederland blijven en dan heb je zelfs nog beter vuurwerk ipv die weco troep..

20 min en ik zit in duitsland en een cake zoals reno en alligator vind je gewoon echt niet in nederland. Dus dat kleine stukje is het zeker wel waard ik rijd er sws 1x per maand heen voor boodschappen ook dat scheelt.

Vuurwerk halen in Duitsland is opzicht al een leuk en gezellig dagje uit met ze allen. De groep word elk jaar groter.
En wat betreft weco troep. Ik vind dat wel mee vallen als je goed zoekt. Koop liever 10 reno`s als 1 grote (te) dure pot in Nederland. Voor dat zelfde geld kan ik oudjaarsavond 10x een lontje aansteken en anders maar 1x.

Ik woon zelf in Groningen en ik ga altijd naar de Aldi, Lidl en Combi in Bunde, Maar ik zoek nu naar andere goeie winkels, zoals kaufland. Ik denk dat ik ook naar Papenburg ga dit jaar. Weet iemand misschien een goeie winkel? En een winkel waar ze ook goeie strijkers en fonteinen hebben?

Beste vuurwerkfanaten!

Dit jaar ga ik wederom naar Duitsland om een mooi assortiment aan vuurwerk in te slaan. Echter ging ik altijd op de 31e zelf. De locatie waar ik altijd vuurwerk kocht was in Leer (Ems-park, Aldi en Lidl)
Elk jaar was er altijd genoeg op voorraad. Aangezien ik dit jaar op de 28e al vuurwerk wil kopen is mijn vraag: Is er op zaterdag 28 december rond 9a10 uur 's morgens genoeg voorraad van elk product? of zijn er meerdere uitverkocht door de vroege vogels die voor de deur in de rij staan? heeft iemand ervaring met deze locatie en wat is volgens hem/haar het beste tijdstip op de 28e.

MVG

Ik ga zelf ook altijd de eerste dag zo vroeg mogelijk. Niet zo vroeg dat ik voor de deur sta te wachten, maar dat ik net na openingstijd aan kom. Sommige producten die erg in trek zijn (Black Ice, Reno etc.) kunnen dan af en toe al wel verdwenen zijn. Maar zover ik weet krijgen deze winkels meerdere keren per dag een nieuwe voorraad binnen. Ik weet alleen niet wat deze tijden zijn. Wat ik dus doe is dan gewoon doorrijden naar de volgende Aldi totdat ik alles heb wat ik wil. Ik zie het dus ook echt als een dagje uit eigenlijk. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld uiteindelijk wel genoeg Reno's kunnen krijgen (stuk of 10), maar de Black Ice had ik vorig jaar niet kunnen bemachtigen.

Wat zijn nu eigenlijk de toppers bij de Aldi en Lidl? Ben van plan om dit jaar alles in Duitsland te kopen i.p.v. in België.

Ben vorig jaar even vluchtig gereden naar beide, black ice, reno, alligator en toronto toen bemachtigd. Was op goed geluk en ansich waren deze potten niet verkeerd.

Wat zijn jullie aanraders?

Wat zijn nu eigenlijk de toppers bij de Aldi en Lidl? Ben van plan om dit jaar alles in Duitsland te kopen i.p.v. in België.

Ben vorig jaar even vluchtig gereden naar beide, black ice, reno, alligator en toronto toen bemachtigd. Was op goed geluk en ansich waren deze potten niet verkeerd.

Wat zijn jullie aanraders?

De potten die je opnoemt zijn ook meteen de meest populaire en dus ook wel aanraders. Voornamelijk de Black Ice en de Reno natuurlijk. Als je van fonteinen houdt kan ik je de Laser ook aanraden, die heeft erg mooie kleuren. Ik vindt zelf de Excalibur ook een mooie bak, die heeft alleen een traag tempo

Beste freaks,

Dit jaar zit ik met oud en nieuw in Erfurt.
Iemand ervaring met vuurwerkwinkels in die buurt?
Ik zoek geen aldi/lidl dingen.
Echt winkels waar ik een beetje groot spul kan kopen. (sier)

Ik vind het assortiment van de supermarkten wel minder geworden in de loop der jaren.
De phoenix is weg bij de aldi, de dragon fire bij de lidl, de weco walk of fame bij de kaufland.
En directe vervangers zie ik ook niet zo snel. Nu moet je meerdere winkels langs voordat je sommige producten hebt. Desondanks toch altijd mooie prijzen.

Back
Bovenaan