Duitsland

Weet iemand wanneer er prijslijsten/folders o.i.d. komt van de Duitse vuurwerkwinkels (Aldi, Lidl, enz.)? Alvast bedankt!!

en online dan, die toch altijd wel eind november, begin december ??
Lidl en Aldi kan je vergeten, die komt echt pas de week voor Kerst online. Althans, de afgelopen jaren in elk geval wel. Maar dan nog, die hebben ook bijna altijd dezelfde collectie en prijzen :wink:

Kijk eens op deze site. Deze is echt goedkoop en zal niet veel afwijken van de prijs van de Aldi of Lidl.

Veel omgelabelde producten staan hier wel bij.

http://www.toschpyro.de/
En een uitgebreid assortiment vergeleken met de overige zaken zoals Lidl, Aldi, Penny, Kik, enz. Maar eerlijk is eerlijk, Tosch heeft langzaam ook de nodige prijsverhogingen doorgevoerd. Bijna alles is 1 a 2 Euro duurder geworden. Lijkt mee te vallen, maar op cakes van 4-8 euro is dat toch een flink percentage. Hoe dan ook, nog steeds vrij goede prijzen!

Thnx voor de site, even kijken want als ik de verhalen moet geloven is het vuurwerk goedkoper en mooier. Zijn echt alle producten bij de bekende supermarkten te vinden? Heb toch het gevoel dat je niet echt een concurrent van de SS gaat vinden of toch wel?

Thnx voor de site, even kijken want als ik de verhalen moet geloven is het vuurwerk goedkoper en mooier. Zijn echt alle producten bij de bekende supermarkten te vinden? Heb toch het gevoel dat je niet echt een concurrent van de SS gaat vinden of toch wel?

Goedkoper wel maar mooier naar mijn mening lang niet!

Ik ga dit jaar ook weer even naar Duitsland voor wat vuurwerk, en ik woon in Groningen. Is er iemand die hier een goeie winkel weet? Ik ga normaal naar Aldi, Lidl en Combi want dat is lekker dicht bij elkaar, maar weet iemand een andere goeie met bijv strijkers ?

Ik heb elk jaar een mooi rondje alles dicht bij elkaar. Aldi,Lidl,Norma,Pennymarkt en kaufland.

Loud & Clear van Vulcan blaast die SS makkelijk weg. En kost iets van 17 euro.

En die supermarkten hebben alleen prijsknallers. Voor de mooie producten zul je toch echt een vuurwerkwinkeltje moeten zoeken.

Ik ga dit jaar ook weer even naar Duitsland voor wat vuurwerk, en ik woon in Groningen. Is er iemand die hier een goeie winkel weet? Ik ga normaal naar Aldi, Lidl en Combi want dat is lekker dicht bij elkaar, maar weet iemand een andere goeie met bijv strijkers ?

Strijkers zijn in Duitsland niet meer te verkrijgen met flash, zijn namelijk verboden voor consumenten. Alleen bedrijven met een vergunning kunnen deze kopen. Onder de toonbank taferelen zijn er bijna dan ook niet meer, dat geld ook voor de vuurwerkpatronen.

Goedkoper wel maar mooier naar mijn mening lang niet!

De betere producten komen ook van Jorge,Black Boxx,Vulcan,Pyro-Art. Weco en Nico worden ook steeds beter in Duitsland.

Ik heb op de demo van Tosch Pyro toch echt wel leuke producten van Blackboxx gezien voor maar liefst 12 euro. Die prijs kom ik voor een vergelijkbaar product in NL niet tegen tenzij je een karton vol koopt. Maar dat kennen ze inmiddels in Duitland ook wel.

over de grens bij bunde heb je een familla, als je dan even doorrijdt kom je een lidl en een aldi tegen.
Allemaal goed te berijden vanaf groningen.

Groeten

over de grens bij bunde heb je een familla, als je dan even doorrijdt kom je een lidl en een aldi tegen.
Allemaal goed te berijden vanaf groningen.

Groeten

in bunde zelf heb je vanaf de grens gezien net na het spoor een lidl en aldi. Als je nog geen 5 min door rijdt heb je leer met het emsland centre. Hier heb je ook verkoop en direct erachter een aldi (ik sla bunde altijd over en rijdt direct door. Geen kip te zien terwijl het in bunde zwart staat van de mensen)

Is het in Duitsland trouwens ook de regel dat er op zondag geen vuurwerk verkocht mag worden? Ik ga 28 december bij een kennis op visite en die woont een half uur bij Duitsland vandaan, dus kan ik dan mooi vuurwerk halen?

Is het in Duitsland trouwens ook de regel dat er op zondag geen vuurwerk verkocht mag worden? Ik ga 28 december bij een kennis op visite en die woont een half uur bij Duitsland vandaan, dus kan ik dan mooi vuurwerk halen?

In Duitsland is de zondag heilig, daar zul je weinig zaken tegenkomen die open zijn!

Back
Bovenaan