Duitsland

Als ik ik limburg zou wonen dan wist ik het wel dan zou ik mijn slag slaan bij een weco werksverkauf dozen van 30 euro of 50 euro in eitorf.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Alleen dat plaatje al als het filmpje nog stil staat. Ziet er waanzinnig uit!

Je moet wel met 2 of meer gaan je krijgt maximaal 5 van die dozen mee per persoon ,wat jij zegt over dat plaatje klopt moet je nagaan voor ongeveer 250 vijf van die dozen tis om gek van te worden voor een vuurwerkverslaafde om naart plaatje te kijken mooi man.

Hier het uitpakken van de 2 pakketten.

Als je er 5 haalt kan jezelf naar de maan schieten met al die pijlen haha:bonk:

Ook in duitsland zijn er lichte prijsstijgingen, kijk maar.
De folder van Aldi Süd:

attachment.php

@vuurwerkfreakk: Op zondag zijn bijna alle winkels dicht, de winkels die open zijn zullen op zondag geen vuurwerk verkopen als ze dat in het assortiment hebben. Wellicht om oneerlijke concurrentie tegen te gaan, verder zou ik niet weten waarom niet.

een omlabellijst 2013-2014, de productnamen bij winkels met daar achter het merk en de naam van het artikel:

Air Patrol = Comet Starkstrom
Ares = Nico Beat Master (Neuheit 2013)
Beatbox = Comet Pyrodeo
Big Boss = Comet Hardcore
Big Thunderstorm = Comet No Limit
Blue Eyes = Pyro Partner Trommelwirbel
Dancing Devil = Nico Spanish Eyes/Spanish Night
Demolition Man = Weco Coroner
Dragon Blood = Nico Super Sonic
Dragon Cave = Nico Fire Drill (Neuheit 2013)
Dragon Diamonds = Nico Dirty Harry
Dragon Fire = Weco Termanitor
Dragon Head = ? (Unsicher, folgt sobald ein lesbares Prospekt erscheint)
Dragon Wings = Nico Danger Zone Verbund
Enterprise = Weco Lighthouse
Evil Lights = Weco Breezer
Exxxtent = Comet Maxxximum
Fat Boy = Nico Golden Eye
Feuersturm = Weco Ocean of Lights Fontäne
Fire Bomb = Comet Pandoras Box
Fire Master = ? (Unsicher, folgt sobald ein lesbares Prospekt erscheint)
Flying Arrows = Nico Whistler
Galaxy of Fire = Nico Pyro-Experts Verbund
Geysir = Weco Mercury Fontäne
Handelshof 1 = Weco Titanium Salute Sortiment
Handelshof 19 Feuerwand = Weco Pahntom
Handelshof 20 Symphonie = Weco Saphir
Handelshof 4 = Fire-Star Selection Sortiment
Happy Sky = Comet Primero 9
Happy Stars = Comet Master Of Universe
Höllenfeuer = ? (Unsicher, folgt sobald ein lesbares Prospekt erscheint)
Hong Kong Night = Verbund bestehend aus 1x Double Trouble + 1x X-Faktor + 2x Dragon Eye + 1x From Hell
Ikarus = Weco Kicker
Iron Heat = ? (Unsicher, folgt sobald ein lesbares Prospekt erscheint)
Jupiter = Weco Glamour CBP (als Jupiter nur anders angeordnet)
La Bomba = Comet Big Beats
Magic Light = Comet Extasy
Matador = Weco Triple Fire CBP
Max. Power Explosion = Nico Out of Limits
Maximum Speed = Comet Vollgas
Mega Vesuv = Comet Crossfire Vulkan
Mystic Box = Comet Pandoras Box
Night Attack = Nico San Francisco Verbund
Night Devil = Comet Demolition
Out of Control = Nico Rhino
Pentagon = Weco Cosmic CBP
Piranha = Weco Alligator
Profi Line 350 = Nico Beat Master (Neuheit 2013)
Pyro Kingdom = ? (Unsicher, folgt sobald ein lesbares Prospekt erscheint)
Rain of Fire = Comet Midnight Spezial
Rainbow Shots = Weco Rock'n Roll
Sky Bombs = Comet Raw (Neuheit 2013)
Skywolf = ? (Unsicher, folgt sobald ein lesbares Prospekt erscheint)
Sound Master = Verbund aus 4x Vollgas
Speed Hammer = Comet From Hell
Super 8 = Comet Lucky 8
Teufelsheuler = Weco Ghostrider
The Winner = Nico Roma Lichterorgel
Thriller = Comet Armageddon
Top Shooter = Comet Hammerhart
Turbo Tube = ? (Unsicher, folgt sobald ein lesbares Prospekt erscheint)
Volle Ladung = Comet Kraftprotz
Wild Cat = Comet Deep Impact
Wild Stars = Comet Nox (Neuheit 2013)
Wilde Hummel = Weco Hellraiser

Ligt het aan mij, of zijn de aanbiedingen minder groot en zijn de prijsverschillen tov Nederland kleiner geworden? Kan ff zo geen concrete zaken benoemen, maar eerste blik op de folders bekruipt me dat gevoel.

Denk dat er in Nederland juist wat meer importeurs goedkopere producten opnemen in assortiment en wat meer acties doen.
Die lichte prijsstijging in duitsland maakt het opzich nog steeds waard om wat in te slaan.

Achterlijke woeker prijzen maakt bijna elke importeur in NL zich nog steeds schuldig aan! Maar steeds meer importeurs komen met een budget assorti. En daarnaast zie je toch veel dikke ''blokken'' die hun prijs redelijk waard zijn gezien de kwaliteit.

zie vorige pagina, daar heb ik hem geplaatst. Of wacht je op aldi Nord?

@vorige post van Djara:
Er zijn in duitsland hele mooie blokken voor een zeer aantrekkelijke prijs te koop. Neem de nico out of limits bijvoorbeeld. Een blok van dergelijke kwaliteit voor zo een prijs zie ik niet bij dealers door heel Nederland.
Daarbij zal je wellicht naar een vuurwerkzaak moeten kijken ipv supermarkten en doe het zelf zaken voor mooier vuurwerk voor een lage prijs.

Ligt het aan mij, of zijn de aanbiedingen minder groot en zijn de prijsverschillen tov Nederland kleiner geworden? Kan ff zo geen concrete zaken benoemen, maar eerste blik op de folders bekruipt me dat gevoel.

DIt heb ik ook alleen in duitsland heb je in elke stad bijna al die buget cakes te koop en in nerderland moet je het hele land door als je veel budget cakes wilt hebben voor een project.
GIng vroeger elk jaar maar ga nu al 2 jaar niet meer!

Denk dat er in Nederland juist wat meer importeurs goedkopere producten opnemen in assortiment en wat meer acties doen.
Die lichte prijsstijging in duitsland maakt het opzich nog steeds waard om wat in te slaan.

Achterlijke woeker prijzen maakt bijna elke importeur in NL zich nog steeds schuldig aan! Maar steeds meer importeurs komen met een budget assorti. En daarnaast zie je toch veel dikke ''blokken'' die hun prijs redelijk waard zijn gezien de kwaliteit.[/QgoUOTE]

Eingelijk zou iedereen die in duistland vuurwerk haalt het in Nederland moeten kopen dan krijgen we hier in nederland mischien nog wel goed koper vuurwerk als in duitsland.
In ieder geval wel meer cash voor de nederlandse importeurs dus meer winst en kunnen ze het goekoper aan gaan bieden.
Doe er je voordeel mee!
Doe er je voordeel mee!

Ik heb afgelopen jaar toch behoorlijk veel duitse klanten in mijn winkel gehad.
Aan verschillende heb ik gevraagd waarom ze niet gewoon in DL kopen gezien de prijs.
De meeste van hen gaven als antwoord dat ze liever een paar cent meer betalen voor goeie kwaliteit vuurwerk.
Zo kan het dus ook.

zie vorige pagina, daar heb ik hem geplaatst. Of wacht je op aldi Nord?

@vorige post van Djara:
Er zijn in duitsland hele mooie blokken voor een zeer aantrekkelijke prijs te koop. Neem de nico out of limits bijvoorbeeld. Een blok van dergelijke kwaliteit voor zo een prijs zie ik niet bij dealers door heel Nederland.
Daarbij zal je wellicht naar een vuurwerkzaak moeten kijken ipv supermarkten en doe het zelf zaken voor mooier vuurwerk voor een lage prijs.

Waar zullen dit jaar de wat betere blokken te koop zijn? En zoals bijvoorbeeld wat je noemde de Out of limits..waar zal die te koop zijn ?

Back
Bovenaan