chappie
VWC lid
Als ik ik limburg zou wonen dan wist ik het wel dan zou ik mijn slag slaan bij een weco werksverkauf dozen van 30 euro of 50 euro in eitorf.
+ YouTube Video | |
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
Alleen dat plaatje al als het filmpje nog stil staat. Ziet er waanzinnig uit!
Ligt het aan mij, of zijn de aanbiedingen minder groot en zijn de prijsverschillen tov Nederland kleiner geworden? Kan ff zo geen concrete zaken benoemen, maar eerste blik op de folders bekruipt me dat gevoel.
Denk dat er in Nederland juist wat meer importeurs goedkopere producten opnemen in assortiment en wat meer acties doen.
Die lichte prijsstijging in duitsland maakt het opzich nog steeds waard om wat in te slaan.
Achterlijke woeker prijzen maakt bijna elke importeur in NL zich nog steeds schuldig aan! Maar steeds meer importeurs komen met een budget assorti. En daarnaast zie je toch veel dikke ''blokken'' die hun prijs redelijk waard zijn gezien de kwaliteit.[/QgoUOTE]
Eingelijk zou iedereen die in duistland vuurwerk haalt het in Nederland moeten kopen dan krijgen we hier in nederland mischien nog wel goed koper vuurwerk als in duitsland.
In ieder geval wel meer cash voor de nederlandse importeurs dus meer winst en kunnen ze het goekoper aan gaan bieden.
Doe er je voordeel mee!
Doe er je voordeel mee!
zie vorige pagina, daar heb ik hem geplaatst. Of wacht je op aldi Nord?
@vorige post van Djara:
Er zijn in duitsland hele mooie blokken voor een zeer aantrekkelijke prijs te koop. Neem de nico out of limits bijvoorbeeld. Een blok van dergelijke kwaliteit voor zo een prijs zie ik niet bij dealers door heel Nederland.
Daarbij zal je wellicht naar een vuurwerkzaak moeten kijken ipv supermarkten en doe het zelf zaken voor mooier vuurwerk voor een lage prijs.