Duitsland

Das vroeg genoeg..
En idd onnodig zoals al vaker gepost is.
Je moet jezelf niet gekker maken dan nodig, bij de winkels langs de grens werken ze vaak met een bestellijst vanwege de drukte.
En als je 10 minuten verder rijdt ligt het allemaal in de schappen , kan je relaxt alles bekijken .
Ook later op de dag.

En? Alles weten te bemachtigen?

Ik helaas niet, met name de fonteinen -> Laser, palermo niet baal er wel van. Was druk bij Kleve!

In kranenburg was alles goed geregeld! Alles verliep netjes en snel. Ik weet niet of de Walk of Fame dit jaar bij Kaufland te koop is. Maar deze heb ik wel kunnen aanschaffen bij Rewe !(in Kranenburg en deze zit zowat tegenover de Aldi)

Als enigste om 07:00 bij de Netto

Als 1e om 08:00 bij de Aldi , lekker voor het uitkiezen alhoewel de Reno's ( had er 8) bij de persoon na mij al weg waren :)

Om 08:30 bij de Lidl , en toen naar huis :)

Heb ALLE producten kunnen uitkiezen , géén enkel product was niet op voorraad .

Dus zorgen dat je een stukje verder rijd , en zo vroeg mogelijk gaan .

Voor de 8e opeenvolgende keer naar mijn rustige plaatsje in Duitsland gereden en mijn volledige lijstje kunnen samenkrijgen.
Om 5u20 vertrokken in Oost-Vlaanderen om om 7u50 de Lidl binnen te duiken. Daar heb ik het volgende gekocht:
-CBP 144sh Magic Moments 59.99€ (lang over getwijfeld, door de prijs)
-Black Ice 47sh 16.99€
-Musketeer 64sh 17.99€
-Beastmaster 18sh 12.99€
-Alligator 15sh 3.99€
-Moonwalk 24sh 7.99€

Daarna doorgereden naar de Aldi-Süd die 500meter verder ligt en hier een leuke attentie gekregen van de kassadame: ze had ipv 1x Hono***u en 1x Bangkok 2 x hon***u aangerekend. Een winst van 14€ :-)
-Bangkok 49sh 22.99€
-CBP Chicago 101sh 29.99€
-Excalibur 36sh 19.99€
-Pijlenpakket Sydney 8st 9.99€
-Reno 16sh 2.99€
-Hono***u 65sh 8.99€

In totaal was ik hiervoor zo'n 215€ kwijt.
Ik heb hier thuis nog 24 singleshots liggen, en dat zal het hem zijn voor dit jaar. Ik had beloofd aan mijn vrouw om het dit jaar kalmaan te doen :-)

Voor de 8e opeenvolgende keer naar mijn rustige plaatsje in Duitsland gereden en mijn volledige lijstje kunnen samenkrijgen.
Om 5u20 vertrokken in Oost-Vlaanderen om om 7u50 de Lidl binnen te duiken. Daar heb ik het volgende gekocht:
-CBP 144sh Magic Moments 59.99€ (lang over getwijfeld, door de prijs)
/QUOTE]
Magic moments heb ik ook.. als ik de diverse straatfilmpjes bekijk (fire combat cpb) dan moet ie wel heel goed zijn. Ik ga een project met deze, de venezia, de chicago en 10x diamond golden star maken

Laatst bewerkt:
In emmerich geweest! Top ervaring zeg.
Was wel erg druk later (08:00) maar heb alles kunnen krijgen wat ik wilde :D

Laat oud en nieuw maar komen

Heerlijk ochtendje Aldi en Lidl vandaag, in een uur allebei de winkels gehad en heb op me gemakje alles uitkunnen zoeken :p! Eindresultaat ; Oud en Nieuw 2013.jpg

Gisterochtend ook even langs Emmerich en Kleve gereden, maar wat was het bij de Lidl druk Wauwwwww
Vorig jaar was ik bij de Lidl in Kleve en toen was er niemand! Nu kwam ik aangereden en er stond me een rij om te janken zo lang! Helaas moest ik om 14.00 uur weer werken anders was ik miss wel in de rij gaan staan!
DE terugweg naar de snelweg was nog veel erger FILE!!! Ik denk 3,5km langzaam rijdend verkeer ben je zo doorheen, maar het stond dus gewoon stil( en waarom? geen idee) 1,5 uur in de file gestaan en helaas ik was te laat op mijn werk....
Volgend jaar zorg ik wel dat ik vrij ben en ga ik lekker in de middag/avond want dit jaar was het niet echt mijn ding!

Normaal ga in s ochtends lekker op tijd naar de lidl maar ik moest vroeg werken.
Dan maar even in de avond ik om 19 uur bij de lidl.
Alles op voorraad heb kunnen krijgen wat ik wou en het was niet dringen zo als in de vroege morgen.
Het vuurwerk zag er weer goed uit voor die leuke prijzen

Ben vanmiddag nog even naar de Lidl gereden. Hadden nog alles ruim op voorraad. Even snel 12 alligators meegenomen, blijven toch leuke potjes voor dat geld! :)

Back
Bovenaan