Dragon Master [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6320
Artikelnaam: Dragon Master
Bruto Gewicht: 11500 gram
Netto kruitgewicht: 1800 gram gram
Aantal schoten: 144 schoten
Tube diameter: 25 mm
Effectomschrijving: nnb
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: 2023: € 219,00
Voorverkoop 2023: € 199,00
Onlineprijs 2023: € 179,00
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt de tube-diameter hier wel? Dan wordt dit een gigantische doos haha. 144sh boxen zijn in de regel 25mm.

De vorm van de doos doet mij denken dat we hier een multishape box hebben, dat is natuurlijk altijd interessant! Ik volg deze, en kijk uit naar een video

Klopt de tube-diameter hier wel? Dan wordt dit een gigantische doos haha. 144sh boxen zijn in de regel 25mm.

De vorm van de doos doet mij denken dat we hier een multishape box hebben, dat is natuurlijk altijd interessant! Ik volg deze, en kijk uit naar een video

Je hebt helemaal gelijk. Het moet 25 mm zijn.

Deze is mooi uitgevoerd. De finale met salutes klinken tevens goed.
Nu afwachten hoe de uiteindelijke productie gaat worden. De pauze's kan je nog wel verhelpen natuurlijk :)

Heel erg mooi. Misschien wel te mooi. Lijkt me namelijk vrij onwaarschijnlijk dat deze in de straat ook zo presteert. Maar goed, laten we het hopen. Voor mij sowieso te duur (los van prijs/kwaliteit).

Enorm sample gehalte. Ben benieuwd hoe de echte productie is, dan zou het qua opbouw een potentiele topper kunnen zijn.

Gruwelijke bak! Dikke finale ook al hadden die salutes van mij niet gehoeven, of ze moeten echt heel goed zijn.

Dit is absoluut een prachtige bak! Hopen dat het in de straat ook zo wordt en de eindsalutes geen anticlimax.

Heel erg mooi. Misschien wel te mooi. Lijkt me namelijk vrij onwaarschijnlijk dat deze in de straat ook zo presteert. Maar goed, laten we het hopen. Voor mij sowieso te duur (los van prijs/kwaliteit).
Snap wat je bedoeld. Maar per importeur verschilt de opname kwaliteit hea. Geisterblitz zijn mensen lovend over na sceptische gedachten vooraf

Snap wat je bedoeld. Maar per importeur verschilt de opname kwaliteit hea. Geisterblitz zijn mensen lovend over na sceptische gedachten vooraf

Ik hoop met je mee, en hoop dat iedereen die deze box aanschaft er enorm veel plezier aan beleeft.

Geisterblitz, tja daar heb je een voorbeeld dat het tegendeel bewijst. Maar ik kan ook 100+ voorbeelden aandragen, waarbij het kwartje uiteindelijk de andere kant opviel (ook bij deze importeur). Dat wat ik zie ruikt erg naar sample (kijk alleen al naar de hangtime in het stukje vanaf 0:50). Als ik het mis heb en deze in de straat exact hetzelfde presteert als hier van tig meter afstand, dan is dit nu al de compound van het jaar.

En ja, ik ben wellicht wat te kritisch/sceptisch om een artikel op basis van enkel een video van een importeur te omarmen. Eerst maar eens zelf zien, maar dat zal dit jaar lastig worden.

Laatst bewerkt:
Ik hoop met je mee, en hoop dat iedereen die deze box aanschaft er enorm veel plezier aan beleeft.

Geisterblitz, tja daar heb je een voorbeeld dat het tegendeel bewijst. Maar ik kan ook 100+ voorbeelden aandragen, waarbij het kwartje uiteindelijk de andere kant opviel (ook bij deze importeur). Dat wat ik zie ruikt erg naar sample. Als ik het mis heb en deze in de straat exact hetzelfde presteert als hier van tig meter afstand, dan is dit nu al de compound van het jaar.
Als de prijs te doen is laat ik het je graag weten

Als de prijs te doen is laat ik het je graag weten

Dat blijft nog even speculeren, maar het kan bijna niet anders dan dat de richtprijs van deze box op 149,95 of hoger komt te liggen (o.b.v. enigszins vergelijkbare boxen, die vorig jaar werden uitgebracht door (inmiddels) dezelfde importeur, zoals de capo box)

Geisterblitz is geen goed voorbeeld. Product voor de Duitse markt en niet breed te verkrijgen in Nederland. Heeft hier ook geen ILT keuring doorstaan :wink: Verder gaat de sample gedachte niet om de luidheid van de burst maar meer om de gevuldheid + hangtime. Die blinker boeketten blijven bijna even lang hangen als een Zink blinker shell.. ik loop al te lang mee om dit als realistisch te ervaren. Maar goed, ik hoop natuurlijk van wel! Om het even positief af te sluiten haha :) Dit soort filmpjes zijn meer een indicatie van effect soorten en opbouw etc.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan