Dragon Master [Compound]

Fantastische box zo op deze film! Mooie variatie van topeffecten. Fijn dat GBV weer wat aan de weg timmert voor de liefhebbers. Zoals hier al veel gemeld, gaan we maar eens goed volgen hoe hij 'echt' presteert. Heel benieuwd!

Mooie box. Maar wel de nodige concurrentie met de EVO boxen Acatenango en die Rennasaince box. En daar zit wel 30 mm schoten bij?

Wel bijzonder dat het hier dus om een 25mm tubes gaat maar op de foto van de box zelf van de startpost staat 30mm op ?

De startpost is van 13 mei.

Wij proberen jullie zo snel mogelijk van nieuwe producten te voorzien. Dan kan er wel eens een dingetje in zitten door het photoshoppen. :wink:

De startpost is van 13 mei.

Wij proberen jullie zo snel mogelijk van nieuwe producten te voorzien. Dan kan er wel eens een dingetje in zitten door het photoshoppen. :wink:
is het dus alleen maar 25mm? of betreft het een mix compound?
want met 25mm haal je volgens mij niet de effect grote van het filmpje

Scheelt 30mm echt altijd zo veel met 25mm dan? Moet zeggen dat deze er echt geweldig goed uit ziet en met een mooie freak prijs een prima aankoop is.

Eigenlijk had ik het wel kunnen verwachten 144 shots. Maar het kan best wel verschil geven. Sowieso in de vulling van de tube. Maar ik zie het wel met o&n, hoop dat hij hem kan bewijzen.

Dat is nu een 2e box van Weco die ik op basis van verkeerde info heb gekocht.
Je zou met je winkel contact op kunnen nemen, mogelijk kan je het daar ruilen voor wat anders. Je hebt je aankoop tenslotte nog niet in huis en de koop op afstand wet bepaald dat kosteloos mag annuleren/retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

Je zou met je winkel contact op kunnen nemen, mogelijk kan je het daar ruilen voor wat anders. Je hebt je aankoop tenslotte nog niet in huis en de koop op afstand wet bepaald dat kosteloos mag annuleren/retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
Nadeel dat de winkel zijn producten wel goed heeft staan, dus wat kan hij er aan doen?

Back
Bovenaan