Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist film weer gezien. Zouden de salutes ook zo hard zijn ?
Wel bijzonder dat het hier dus om een 25mm tubes gaat maar op de foto van de box zelf van de startpost staat 30mm op ?
is het dus alleen maar 25mm? of betreft het een mix compound?De startpost is van 13 mei.
Wij proberen jullie zo snel mogelijk van nieuwe producten te voorzien. Dan kan er wel eens een dingetje in zitten door het photoshoppen.![]()
is het dus alleen maar 25mm? of betreft het een mix compound?
want met 25mm haal je volgens mij niet de effect grote van het filmpje
Mmmmm ik was erg overtuigd van de box. Nu begin ik toch te twijfelen. bedankt voor je info.Zijn allemaal 25mm tubes. 4x36 shots.![]()
Scheelt 30mm echt altijd zo veel met 25mm dan? Moet zeggen dat deze er echt geweldig goed uit ziet en met een mooie freak prijs een prima aankoop is.
Je zou met je winkel contact op kunnen nemen, mogelijk kan je het daar ruilen voor wat anders. Je hebt je aankoop tenslotte nog niet in huis en de koop op afstand wet bepaald dat kosteloos mag annuleren/retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.Dat is nu een 2e box van Weco die ik op basis van verkeerde info heb gekocht.
Met jouw mooie films ben ik erg benieuwd hoe dit er dan uit ziet.Voor een mooie prijs nog kunnen kopen, we gokken er maar op![]()
Nadeel dat de winkel zijn producten wel goed heeft staan, dus wat kan hij er aan doen?Je zou met je winkel contact op kunnen nemen, mogelijk kan je het daar ruilen voor wat anders. Je hebt je aankoop tenslotte nog niet in huis en de koop op afstand wet bepaald dat kosteloos mag annuleren/retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
Dan heb je geen poot om op te staanNadeel dat de winkel zijn producten wel goed heeft staan, dus wat kan hij er aan doen?