Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zeer fraaie box hoor, zit goed in elkaar. Hoe deze uiteindelijk gaat presteren is even afwachten, want de effecten zijn wel echt dik. Maar deze box heeft zeker potentie, vind de tails ook erg mooi tussendoor.
Hoog sample-gehalte,vooral eerste gedeelte is naar mijn idee niet realistisch voor NL (daar zijn het samples voor) Blijft een mooie bak die ik in de gaten houd.
In mijn bescheiden optiek de mooiste nieuwkomer uit deze lijn, als hij daadwerkelijk zo presteert zoals het filmke...dan is dit een top bak en komt dan met stip in mijn top 3 binnen.
Zo op film komt deze compound prachtig over. Maar idd eerst even de productie versie afwachten. Één (min)puntje (kwestie van smaak) vind het persoonlijk jammer als zo'n prachtig product eindigt met salutes. Salutes tussendoor vind ik dan weer wel rete gaaf maar als finale zie ik liever een prachtige sier climax.
Hoe vaker ik de film kijk hoe mooier ik de box ga vinden. Sample of niet, dat doet niets af aan de prachtige kleuren die in deze box zitten en de verschillende effecten en dikke tails. Moet feitelijk gewoon mogelijk zijn in 25mm hoor, ben dus benieuwd wanneer we hem op een demo te zien krijgen
Wanneer deze echte ti-salutes heeft dan komt die er waarschijnlijk dit jaar bij mij erbij, maar ik twijfel toch of dit wel het geval zal zijn. Moet nu toch allemaal met een sterretje erin waarvan ik nog steeds niet weet waarom precies.
Een erg interessante box!
Eens kijken wat hij ergens in de freakprijs doet.
De effecten in deze box spreken me zeer aan. De box zullen we wel niet zo in de straat krijgen, heeft een groot sample gehalte maar de hele opbouw van de box staat me wel aan.