Demo Milheeze Ano vuurwerk

Ik ben er uiteraard ook bij!
Samen met me vriendin en me broertje ...
Vincemeister + vrouw en nog een maat.
RedHead + DeBakker (ja broertjes van elkaar)
Schietlont.
en Genius kwam geloof ik ook..?

GEZELLIG!!!
mij herken juh aan:..... uuuh weet ik veel!
bril, zwarte jas, lelijk?:wink:

Dan moeten we idd ff bij ***len:p hahah
komt goed joh! tot morgen man!
ja heb er echt zin aan!!!!

Ik ben er ook bij! :)
samen met mijn broer en kleinevuurwerkfreak.
we hebben der zin in!, ik ben teherkennen aan mijn zwarte jas,muts,en ongeveer 185lang en ben 16, als je me ziet maak gerust een praatje ;)

Misschien tot morgen !

Grtz,

Ik ben er morgen denk ik tussen 7 en half 8. Zo in ieder geval al richting een hotel in de buurt. Hopelijk kan ik wat freaks vinden!

Herkenbaar aan: 1.85m, blond haar,Lange jas (tot op de knie ongeveer) en een paarse sjaal. En voor de mannen: Naast mij staat een leuke dame (mijn vrouw, dus afblijven!) van ook 1.85m.

Een aantal van jullie heb ik ooit bij een vw Orthen meeting/demo gezien, ben benieuwd wie ik dit keer allemaal tegen kom.

Zal een gezellig avondje worden. :)

Mij te herkennen aan.., Ehh... Gefrituurd, blauwe Ogen...:angel: beetje opgefrommeld omdat ik blijkbaar in de mortier gestopt ga worden:p, en/of in een Trauma helicopter:p

Nah, Zullen we weer eens een Groeps Foto maken??:)

19:00 zal ik daar ook wel zijn, ff een goed plekje bemachtigen voor de camera!:) Ik zal gezellig samen met m'n vriendin hier aanwezig zijn.:D

19:00 zal ik daar ook wel zijn, ff een goed plekje bemachtigen voor de camera!:) Ik zal gezellig samen met m'n vriendin hier aanwezig zijn.:D

Geen vrouw onvriendelijk grappen dus morgenavond :p

Maar Jaco vergeet je die dvd niet :p en me verassing natuurlijk :p

tot morgen allemaal

Back
Bovenaan