Demo Milheeze Ano vuurwerk

Bedankt mannen. Toch niet zo goed gekeken dus. Jammer dat de nieuwe producten van Royal niet worden geschoten. Veel plezier iedereen vanavond! ;)

Toevallig ben ik in de buurt die zaterdagavond dus ik hoop dat ik er ook bij kan zijn. Het is natuurlijk mooi om die 16 inch shell te zien maar ook voor de consumentencakes wil graag komen kijken. Producten die goed bevallen kan ik bij mij in de buurt kopen bij de dealers die dezelfde merken verkopen.
Zaterdag beloofd schitterend Vuurwerkweer te worden. Droog, beetje wind, niet koud en vooral GEEN mist. :D

Helaas door omstandigheden kan ik niet aanwezig zijn. Kijk nu al uit naar de filmpjes van de show. Degene die er al zijn veel plezier :)

+ http://www.youtube.com/watch?v=Il7UN9FDwP8" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=Il7UN9FDwP8"> http://www.youtube.com/watch?v=Il7UN9FDwP8" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nummer 2 is er ook al. Er zullen waarschijnlijk nog vele volgen. Mooi ding om te zien zo

Het was een geslaagde demo!
De finale show was erg mooi!
Mijn complimenten aan Bombers!!
Vooral de shells die gebruikt waren waren van erg zuivere kwaliteid.
Ik vermoed iets van vulcan?? (bazeer ik op de kleur en Burst!
nix mis mee!
Ik heb genoten.

toen kwam de Hype de 16 inch!

Sorry ik geloof er nix van!
Of het was een erg slechte 16 inch
Of we worden voor de gek gehouden en ze hebben maar een 12 inch geschoten.
Ja en ik was er gewoon bij.

Ik zeg ik wil Foto's zien:wink:

Verder heb ik nog maals genoten!

Ik was ook aanwezig, goed georganiseerd alles daar, mooie showroom, goede kortingen, en gratis friet, een springkussen voor de kids en een groot terrein voor de bezoekers.

De demo was goed, de finale was prachtig, geweldige bommen, de 16" vond ik zelf niet super, de afstand was ver, ik vond de andere bommen (6/8 inch??) in de finale net zo mooi, of zelfs mooier.

Al met al een zeer leuke avond gehad. :)

Hier nog een mooie foto die ik heb gemaakt:cool: (morgen zal ik er nog een hoop posten)

2cdhj10.jpg

Prachtig dat blauw/goud :angel:

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
Zo het was erg leuk. Ano vuurwerk en iedereen die heeft meegewerkt bedankt en ontzettende complimenten voor alle moeite. Alleen al toestemming krijgen voor een 16" is niet niks!
En vergeet de patat niet, heerlijk! Kon ik wel gebruiken in die kou.

Helaas weer niemand gesproken, maar dat had ik ook niet verwacht. Stap nu eenmaal niet zo gauw op iemand af. Stond nog wel naast Tabe bij de patatkraam (kun je niet missen hè). Zag ook Sunseeker en Anaconda nog.

Ik stootte binnen nog tegen iemand aan met mijn statief, volgens mij was dat Marco?

De producten waaren goed en heel slecht. Heb echt slechte producten gezien maar ook een aantal toppers, zoals Hunter, Mayday, Edelweis, Fireflower en nog een aantal cakes.

De finale was in twee woorden een meesterwerkje. Wat heb ik genoten, ik voelde de dreunen door mijn hele lichaam gaan. Zalig.
De 16 " viel een beetje in het niet door de grote afstand, maar nog steeds super natuurlijk dat we de eerste 16 inch shell hebben mogen bewonderen in Nederland. Dat idee alleen al maakte het een waar spektakel.

Heb net ff een telefoontje gepleegt en heb van/uit betrouwbare bron gehoord dat veel shells tog werkenlijk van vulcan waren..
Welicht dan ook de 16 inch.
Kan iemand mijn vermoeden bevestigen??

mvg 3xh

Midnight Glorry was erg slecht!
Oke 12.50 is geen geld maar 3tot 6 stars in een boeket?
en Marijn kon me ook niet echt bekoren!
Alleen de hoogmoed was wel weer lekker.

Heb genoten....
Leuke demo gezien gevolgd door een kort prof showtje en uiteraard de 16 incher. Was een mooie bom!

zouden ze vaker moeten doen in NL !!:thumbsup:

Welke vond je echt slecht, pyroguy?

Wat 3xh al aangeeft, vooral Midnight Glory was bijzonder slecht. Heb nog niet vaak een product zo slecht zien presteren.

Heb vooral gelet op wat ik goed vond, dus moet even de films terug kijken om me weer voor de geest te halen welke nog meer niet zo geweldig waren. Manon Het Kanon vond ik ook niet zo boeiend, maar dat heeft meer met smaak te maken.

Crossette Queen van Rubro viel ook vies tegen. Crossettes hadden vrijwel altijd meer dan 4 sterren, leek meer een slechte peony. De brocades waren ook slecht en klein.

Back
Bovenaan