[DEMO] Kuiper Koekange 15-12-2023

Ja, maar ik mag niet meer uploaden van meneer Google. Moet mij eerst video verifiëren :rolleyes:

Was weer een top demo. Prima producten gezien. Mijn dochtertje van bijna 3 was ontzettend enthousiast. Erg leuk om te zien!
Inderdaad wel wat spul waar bijna geen stijglading in zat.

Eindshow prima maar magertjes, tot we net om de hoek waren en ineens een ramfinale uit het niets voorbij zagen komen snapte ik het.

Was weer een top demo. Prima producten gezien. Mijn dochtertje van bijna 3 was ontzettend enthousiast. Erg leuk om te zien!
Inderdaad wel wat spul waar bijna geen stijglading in zat.

Eindshow prima maar magertjes, tot we net om de hoek waren en ineens een ramfinale uit het niets voorbij zagen komen snapte ik het.
Hoop dat iemand dat stiekem nog gefilmd heeft haha!

Was zoals elk jaar weer een leuke demo, goeie sfeer leuke producten en veel volk op de been.
Helaas vond ik de eindshow niet erg geslaagd, ging volgens mij veel mis.
Erg onsamenhangend geschoten en muziekkeus ook niet erg lekker.
En dan ook nog als je al in de auto zit het grootste gedeelte van de finale alsnog de lucht in zien gaan, jammer.

Helaas maakte de hoofdmodule geen of amper contact met de modules in het veld tijdens de show.
Uiteraard is alles van te voren uitvoerig getest, maar op de een of andere manier is het signaal tijdens de show toch flink verstoord. Wat er op het einde de lucht inging was simpel weg alles wat was blijven staan en dit was helaas nogal wat. Als alles op de gewenste tijd was gegaan was de show stukken beter gevuld.

Kuiper bedankt weer voor de gastvrijheid

Maar zijn er beelden van? Want stiekem is zoiets heftigs ook vet, natuurlijk wel super zuur voor het vele werk wat er in zat!

Maar zijn er beelden van? Want stiekem is zoiets heftigs ook vet, natuurlijk wel super zuur voor het vele werk wat er in zat!

Ben ik ook wel benieuwd naar. Want het was wel heel veel dat rapido alsnog de lucht in ging. Heb mijn auto nog aan de kant gezet, maar had er maar beperkt zicht op,

Heb het laatste stukje ook wel mooi op film staan. @pyroguy, ik kan je dit eventueel wel even toesturen. Heb zelf geen youtube account

Volgens mij was het vorig jaar of het jaar daarvoor ook zo? Ging de helft van de finale ook 10 min later af.

Was blij dat ik nog even met Pyroguy stond te praten en zo nog even kon zien :)

Voor de rest echt wel weer genoten van de demo! Ook de reactie's van niet freaks zijn soms wel grappig.

Vrouw naast mij begon bij het eerste potje al over de prijs. Hoe verder we kwamen hoe gekker ze werd van de kosten, haha!

Volgende keer toch eerst maar een broodje hamburger pakken voor het geval er weer 10 min later van alles de lucht in gaat.:biertje:

Mooie demo gezien met veel en mooie producten bij goede weersomstandigheden maar die finale.. man man man niet de eerste keer met de amateurs van Royal dat dit hier op deze locatie gebeurd. Neem volgend jaar a.u.b. afscheid van ze en kies voor een partij als DFP,Xena of Big Smile ofzo!! :handsup:

Eerste keer dat wij hier waren, We hebben genoten.
Bedankt Kuiper Vuurwerk!
Op de tv kan je dit mooi in 4k zien.
onder de video hier zie je de schietlijst met de tijdlijn.

00:30 - 01:22 - Neon & Blaster - Weco Feuerwerk - GBV-Weco
01:26 - 01:58 - Kickbox King - Watt Fireworks - Lesli Vuurwerk
02:09 - 02:23 - Exotic - Weco Feuerwerk - GBV-Weco
02:27 - 03:08 - Badar & Blaze (Nieuw 2023) - WCKD - Magnum Vuurwerk
03:12 - 05:30 - WCKD Winners 5x15's (Nieuw 2023) - WCKD - Magnum Vuurwerk
05:43 - 05:56 - Beast Mode - Loud Collectie - Katan Fireworks
06:03 - 06:26 - Avalanche Thunder - Crown Collection - Broekhoff Vuurwerk
06:30 - 06:55 - Boracay (Nieuw 2023) - Pangu Fireworks Collectie - Pangu Fireworks
07:03 - 07:24 - Container Load (Nieuw 2023) - RTFM - Wolff Vuurwerk
07:30 - 07:54 - Blade Runner (Nieuw 2023) - Pangu Fireworks Collectie - Pangu Fireworks
08:00 - 08:30 - Return of the Phoenix - Underground - Wolff Vuurwerk
08:43 - 09:22 - Nanjing - Voordeel Vuurwerk - Wolff Vuurwerk
09:29 - 10:18 - Wheelie Time (Nieuw 2023) - Pyroshopper - Lesli Vuurwerk
10:28 - 10:44 - La Bomba (Nieuw 2023) - St8ment Fireworks - GBV WECO
10:52 - 11:10 - Scuba - Barley Legal - Lesli / Vuurwerktotaal
11:14 - 11:33 - The Spy (Nieuw 2023) - Lesli / Vuurwerktotaal
11:40 - 12:05 - MJB Cake - Stardust Collection - Evolution Fireworks
12:09 - 12:44 - Avalancha (Nieuw 2023) - St8ment Fireworks - GBV WECO
12:50 - 13:25 - Atmosphere Box - I Like Legal - Magnum Vuurwerk
13:30 - 14:53 - Pyro Bliss (Nieuw 2023) - Legacy Brand - Wolff
14:58 - 16:03 - El Patron - GBV Weco - St8ment
16:10 - 17:09 - Full Assault - Heavy Duty - Wolff Vuurwerk
17:17 - 17:53 - W Triple Layer - I Like Legal - Magnum Vuurwerk
17:58 - 18:36 - Zena Ghostmaster (Nieuw 2023) - Zena
18:46 - 20:00 - Ghostbuster - Compound Vuurwerk - Wolff Vuurwerk
20:08 - 21:53 - Final Arcade (Nieuw 2023) - Legacy Brand - Wolff
22:04 - 23:12 - Obsessed - Poema - Wolff Vuurwerk
23:23 - 25:06 - Triple X - I Like Legal - Magnum
25:27 - 31:42 - Pyro Musical Finale

Tnx voor het filmen en taggen. Helaas weet de scuba me ook op dit beeld nog niet echt te overtuigen, jammer want het effect is wel mooi

Back
Bovenaan