[DEMO] Kuiper Koekange 15-12-2023

De schietlijst haalt mij over om wat te schuiven in mijn agenda. Al is het wel een behoorlijk eind weg. Hoop wel dat de prachtige schietlijst wordt afgesloten met een dikke finale. Helpt om de 350km aan mijzelf uit te leggen :bonk:

Die finale heeft mij nog nooit teleurgesteld.
Sowieso de hele demo niet.

Voor degene die gaan : veel plezier en we zien graag beeldmateriaal verschijnen. Nummer 19 aub zeker filmen :shy:

Mooie demo met perfect weer. Lekker wat klei en karton in het haar gekregen ... :p
Finale was mooi, maar er was weer behoorlijk wat blijven staan helaas. Toen we bij de auto waren ging er nog een flink stuk finale de lucht in.
Zal wat filmpjes van de producten uploaden.

Mooie demo met perfect weer. Lekker wat klei en karton in het haar gekregen ... :p
Finale was mooi, maar er was weer behoorlijk wat blijven staan helaas. Toen we bij de auto waren ging er nog een flink stuk finale de lucht in.
Zal wat filmpjes van de producten uploaden.

Ah dat verklaard wel wat. Wij vonden het ook wat magertjes in vergelijking met voorgaande jaren. We waren vlot weg, dus de verlate finale niet meer meegekregen.

Verder een prima demo die lekker vlot ging.

Ja echt klote, laatste stuk finale in de achteruitkijkspiegel gezien…. Iid chaotische finale. Maar verder leuke demo. Alles top geregeld daar! Leuke producten gezien, hoewel er bij wat kleinere cake’s behoorlijk op de stijglading was bezuinigd.

Kuiper bedankt!

Stond gelukkig nog op het midden terrein toen de finale de lucht in ging. Poah dat was wel ff lekker :D

Verder mooie producten gezien, toppers;

Avalance thunder, full assult en de Ghostbuster.

Back
Bovenaan