[DEMO] Kuiper Koekange 15-12-2023

Dan denk ik dat ik dit jaar ook eens die kant op kom. Zag dat vorig jaar de nodige shell en single shots/rows zaten verwerkt in de finale. De vraag is al meerdere keren gesteld, maar weet iemand of voor dit jaar weer prof in de finale is geprogrammeerd?

ga er maar wel van uit. Alle jaren dat ik nu geweest ben zijn er shells geschoten.

Mag dat niet van weco? Want dit zijn natuurlijk wel de producten waar iedereen benieuwd naar is? Zeker nu iedereen benieuwd is hoe de kooiloze producten gaan presteren.

Kan je de schietlijst niet onder voorwaarde gedeeld worden? Met bijvoorbeeld sterretje bij de producten die mogelijk niet geschoten worden?

Mag dat niet van weco? Want dit zijn natuurlijk wel de producten waar iedereen benieuwd naar is? Zeker nu iedereen benieuwd is hoe de kooiloze producten gaan presteren.

Kan je de schietlijst niet onder voorwaarde gedeeld worden? Met bijvoorbeeld sterretje bij de producten die mogelijk niet geschoten worden?

je gaat toch niet ook heen wessel? :P

Is het ook te doen voor wat minder valide? Ben ivm ziekte niet heel mobiel maar kan wel kleinere afstanden lopen..

Die is er, maar die deel ik pas als ik zeker weet dat alles op tijd binnen is (of niet), om teleurstelling te voorkomen. Heb er een paar twijfelgevallen op staan namelijk.

Wat op de site te koop staat hebben jullie ook binnen neem ik aan. Of is dat ook nog niet het geval? Kwa compounds dan

Er zijn nog heel veel artikelen die op de boot dobberen. De laatste boten komen rond 18-19 december aan. Daar zit echt nog wel het nodige tussen!

Wat op de site te koop staat hebben jullie ook binnen neem ik aan. Of is dat ook nog niet het geval? Kwa compounds dan

Normaliter is dat wel ons motto. Echter is een groot deel van de producten dit jaar pas half december binnen, waardoor we de keuze hebben moeten maken wel alles beschikbaar te zetten. Veel van de nieuwe producten komen zoals hierboven aangegeven pas rond 18-19 december in Nederland aan en moeten dan nog gedistribueerd worden naar de winkeliers in het land.

Back
Bovenaan