Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

De fourcano's 4 voor 5eu is het niet echt waard voor die prijs.

Kon beter voor de Star fontain gaan.

Hmm, bij mij waren die fourcano's €2 per vier, en voor dat bedrag zijn het prima leuke dingetjes voor erbij. Controleer je bonnetje nog eens, want als je daar vijf piek voor hebt betaald is dat wel een beetje veel...

Edit: Je hebt voor vijf euro wel de Volcano Assortment, dat zijn er acht voor vijf. Misschien bedoel je die?

Voor grondbloemen moet je hier zijn, tollen wat langer door. Verder nog bengaalse fakkels en luchthuilers erbij gekocht, alleen jammer dat ze geen knetterlinten verkopen.

Hmm, bij mij waren die fourcano's €2 per vier, en voor dat bedrag zijn het prima leuke dingetjes voor erbij. Controleer je bonnetje nog eens, want als je daar vijf piek voor hebt betaald is dat wel een beetje veel...

Edit: Je hebt voor vijf euro wel de Volcano Assortment, dat zijn er acht voor vijf. Misschien bedoel je die?
De beschrijving op de bon 11x Fourcano's A 5,00 ps = 55,00EU:frusty:

Ja die gaan echt heel goed. Heb zelf een karton kunnen scoren van die dingen. Wordt een leuk projectje

Ik heb een doosje grondbloemen, knetterballen, luchthuilers en een aantal doosjes fourcano’s.
Voorbereidt lag er nog niks op pilicrackers,trektouwtjes,stoplichten en knalerwten na..

Maar het meeste is alweer op..

Ben langs de Big Bazar geweest en wat ze daar hadden liggen was hetzelfde wat er vorig jaar ook lag, m.u.v. 2 dingen of zo (een ijsfonteinenset van Weco en een 6- delige fonteinenset).

Hier in Enschede was het assortiment zeer karig. Een meterpakket lag er en nog wat crackling shots, voor de rest was er helemaal niets te krijgen.

Krijgt Big Bazar nog nieuwe voorraad ? Ik ben bij Enschede zuid en Miro geweest maar nergens hadden ze meer, alleen nog wat sterretjes (dit was vorige week donderdag) en Hengelo was ook alles op

Back
Bovenaan