[DEMO] Kuiper Koekange 15-12-2023

Ik denk dat het weer vrijdag best wel goed gaat zijn.
Vanaf de nacht naar vrijdag tot en met het weekend ligt Nederland aan de rand van een hogedrukgebied ten zuiden van ons. Dat brengt ons relatief rustig weer met weinig kans op neerslag. Ook de wind lijkt redelijk goed te zijn, 3 Bft. Niet heel hard, maar genoeg om mist en hangende rook te voorkomen.

Ik zie hier ook niet super veel aan veranderen, aangezien het hogedrukgebied wat bij ons het weer gaat beïnvloeden al vanaf donderdagmiddag tot en met zondag redelijk in onze omgeving lijkt te gaan liggen. Dan heb je dus een behoorlijk grote verschuiving nodig om het weer significant te doen veranderen.

Eddy.

De vraag is of het weiland al weer een beetje droog is ...
Kan me nog een editie herinneren, waarbij het na de demo gezellig auto's drukken was op het weiland. Zeer gezellig en sfeervol overigens :D:p

De vraag is of het weiland al weer een beetje droog is ...
Kan me nog een editie herinneren, waarbij het na de demo gezellig auto's drukken was op het weiland. Zeer gezellig en sfeervol overigens :D:p

Genoeg trekkers in die regio :angel: was er vorig jaar volgens mij was het weiland toen zelfs bevroren door de vorst

Na 3 jaar elke keer een avonddienst te hebben tijdens de demo van kuiper, eindelijk weer eens aanwezig, samen met m,n zoons. Tijdens mijn avonddiensten wel altijd meegenoten van de geluiden op afstand. Werk in Zuidwolde, hemelsbreed 8 km schat ik.

Eigenlijk zijn we net een week te vroeg met de demo om veel nieuwe artikelen te kunnen schieten. Het zijn dus veelal wat oudere bekende artikelen.
Hierbij de schietlijst!

Knipsel.PNG

veel oudere producten, maar wel veel top producten. Wordt gewoon een top demo dus.

Mooie lijst, ben benieuwd! Is de Return of the Phoenix nieuwe of oude versie? En we hebben er geen problemen mee als je een week later nog een demo met nieuwe producten doet hoor:D

Maar vrijdag sowieso van de partij! Echt zin in de eerste demo van dit seizoen voor mij.

Eens met Pyromun, we komen graag nog een keer terug hoor een week later :p
Zonder gekheid, mooie lijst !
En zoals in de nieuwsbrief te zien ook nog eens 10% demo korting op deze artikelen :applause:

Heb er zin in. Voor het eerst met vrouw en dochtertje aanwezig. Eens iets anders dan al jarenlang met mijn broer

Laatst bewerkt:
De lijst ziet er wel top en gevarieerd uit. Vooral de La Bomba en Avalancha ben ik benieuwd naar de films!

Mooie lijst, ben benieuwd! Is de Return of the Phoenix nieuwe of oude versie? En we hebben er geen problemen mee als je een week later nog een demo met nieuwe producten doet hoor:D

Maar vrijdag sowieso van de partij! Echt zin in de eerste demo van dit seizoen voor mij.

Dit zal de nieuwe variant zijn!

De schietlijst haalt mij over om wat te schuiven in mijn agenda. Al is het wel een behoorlijk eind weg. Hoop wel dat de prachtige schietlijst wordt afgesloten met een dikke finale. Helpt om de 350km aan mijzelf uit te leggen :bonk:

Back
Bovenaan