UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me af of ze zomaar dit vuurwerk in beslag mogen nemen en beboeten.
Het is nog steeds legaal om 25kg F2 vuurwerk thuis op te slaan. Iemand met facebook die dat aan die beste agent kan vragen?

Opmerkelijk dat er geen normale zorg meer mogelijk is door corona .....
Hoezo opmerkelijk? Ziekenhuizen stromen vol covid patiënten. Sprak net nog een cliënt van me die er dit weekend had gelegen en zich helemaal de pleuris is geschrokken van hoe mensen daarbinnen kwamen en in welke hoeveelheden. M'n verpleegkundige zus ziet ook normale zorg giga afschalen omdat covid alle aandacht opslokt. Weet van een GGD medewerker dat de officiele RIVM cijfers niet alles weergeeft, kon ze me aantonen middels haar ggd-databases, met eigen ogen verschil gezien. It's real, dude.

Lijkt me toch best wel aan te vechten want er was nu wel sins kort een illegale manier om je vuurwerk in te leveren zonder straf maar echt goede mogelijkheden om ervanaf te komen waren er nog niet.
Dus ik vind dit wel erg onnodig burgertje pesten.

Lijkt me toch best wel aan te vechten want er was nu wel sins kort een illegale manier om je vuurwerk in te leveren zonder straf maar echt goede mogelijkheden om ervanaf te komen waren er nog niet.
Dus ik vind dit wel erg onnodig burgertje pesten.

Sterker nog; Als je dit naar de rechtbank brengt, win je 100% zeker. Je kunt annemelijk maken dat je geen betere optie had dan het vuurwerk thuis bewaren.

Maar de vraag is hoe ze bij hem uit zijn gekomen. Want als dat (indirect) is door het afsteken van het vuurwerk, wordt het vergrijp misschien niet anders, maar de omstandigeheden veranderen wel. het wordt aannemelijker dat je niet de brave burger bent.

Ja, hier zie je exact gebeuren wat je nu dus niet meer in Nederland wil. Want het is voor de branche echt een drama. Voor ons zou het natuurlijk gewelsig zijn, wij vinden wel wat om de lucht in te rossen.

Sterker nog; Als je dit naar de rechtbank brengt, win je 100% zeker. Je kunt annemelijk maken dat je geen betere optie had dan het vuurwerk thuis bewaren.

Maar de vraag is hoe ze bij hem uit zijn gekomen. Want als dat (indirect) is door het afsteken van het vuurwerk, wordt het vergrijp misschien niet anders, maar de omstandigeheden veranderen wel. het wordt aannemelijker dat je niet de brave burger bent.

anonieme tip

Het is natuurlijk niet dat de partijen die hier tegenstemmen per definitie tegen een vuurwerkverbod zijn. Een verbod nu nog terugdraaien is natuurlijk alles behalve realistisch. I know, in België is dit nu wel het geval maar dit zal denk ik niet echt een positief effect hebben. Daarnaast is de cultuur omtrent vuurwerk in ons land een stuk anders dan daar.

Ik kan er niet meer naar kijken, heb net al bijna een bord pasta door de kamer gesmeten toen ik die leugenaars zag bij Hart van Nederland. Het is onvoorstelbaar hoe ze (wethouders en "experts") gewoon glashard lopen te liegen voor de camera. En de vuurwerkbranche in Nederland staat erbij en kijkt ernaar hoe legale producten die de branche vertegenwoordig illegaal worden bestempeld.

Om te kotsen maargoed ik ga maar iets doen waar ik rustig van word nu denk en volg niks niks meer in de media.

Er lag zelfs cat 1 wondertollen bij dan ben je echt niet goed in je hoofd als je dat gaat inleveren.
Zie je nou wat een makke schapen er zijn.
Zo makkelijk te beinvloeden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan