Klassieker
VWC lid
Ik heb hem ook ingevuld van de week!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet of het zo is, maar zal het te maken hebben met het punt dat je persoonlijke gegevens op moet geven en wantrouwen t.o.v. de Overheid dat er niets met die gegevens gebeurt?
Ik geloof daar zelf niet in maar ik weet dat er een groep is die daar enorme spoken in ziet...
Niet perse wantrouwen, maar ik geef inderdaad geen persoonlijke gegevens op richting een dergelijke website en daarom ook niet ingevuld.
Zie er het nut ook niet van in.
Uiteindelijk besluit de tweede-kamer toch wel hetgeen wat ze zelf voor ogen hebben.
Maargoed, ik ben vaak wat negatiever dan nodig dusja
Maar is het niet zo dat stel er is een meerderheid voor een verbod volgens het consulatie, dat het TK het voorstel mag afwijzen of moeten zij die dan ten aller tijden aannemen ?
Dit is een overheidsinstelling, je e-mailadres en naam hebben ze naar alle waarschijnlijkheid toch al.
Waarom zou je ervoor kiezen om niet je steentje bij te dragen? Het is een relatief kleine handeling die toch gelezen wordt. Ik denk dat het je een goed gevoel geeft als je je toch hebt ingezet, onafhankelijk van de uitkomst.
Bump. Er is ergens een lobby gaande aangezien de laatste pagina’s voorstander zijn. Teken en deel mensen!
De longfonds heeft naar al hun klanten, een mail verstuurd om je mening te geven over het vuurwerk, en dus ja vandaar zoveel reacties ineens met allemaal mensen die het verboden willen hebben, dus dat gaat niet zo de goede kant op.
Dat viel mij ook al op. Het gaat steeds meer over benauwdheid. Maar ik vrees er niet voor nog 14 daagjes en dan is het voorbij. Die consultatie zegt niet zo heel veel, uiteindelijk bepaald de kamer het, consultatie moet je zien als vul effe een enquête in grootste gros Nederlanders reageren niet eens. Dus die lui blijven in de minderheid helaas.
En iedereen loopt het ook te promoten dus zo serieus is het al niet meer te nemen. Verwacht dat ze van de mogelijk 10,000 reacties een steekproef houden waarom wel/waarom niet verbieden ze lezen niet alle reacties uiteindelijk omdat dat weer te lang duurt.
Verwacht ook het voorstel gaat het niet halen uiteindelijk. Maar praat over verwachtingen, niet over zekerheden. Maar inderdaad het gaat niet de goede kant op, heb je gelijk in. Strijd wordt er geleverd maar ook veel te veel gepromoot overal.
Meerdere keren invullen en andere emailadressen gebruiken heeft geen zin. Ze zullen bij overheid niet gek zijn. Ze kijken naar jouw IP-adres. Toch?
Weet je wat ik nou niet snap , waarom ik nooit een mailtje van VwC of vuurwerkwinkels waar ik vuurwerk heb gekocht een mailtje krijg om zoiets te tekenen or erop te reageren.
Heb ook hetzelfde, wordt echt te weinig kenbaar gemaakt dat er dingen spelen zoals dit. Ik zeg het voor de laatste keer, koppel eens een keer een poll aan alle bestellingen die er dit jaar gemaakt gaan worden, zijn er duizenden en je bereikt ook de mensen die niks met Facebook of andere social-media hebben. Zo wordt het ook meer kenbaar.