Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
https://www.internetconsultatie.nl/vuurwerkverbod/b1
Dit is inderdaad heel belangrijk..
Deze draad moet de komende weken goed zichtbaar blijven!
Ik snap niet dat er namens VWC geen mail uitgaat naar alle leden van dit forum,moet je zien hoeveel mensen die je dan bereikt(extra)Blijvende bump. @mods, kan dit topic geen sticky topic / always on top topic worden en blijven?
Ik snap niet dat er namens VWC geen mail uitgaat naar alle leden van dit forum,moet je zien hoeveel mensen die je dan bereikt(extra)
Trouwens ook nog geen mail gezien van het HVLV zelf...
Waarom zit er geen donatieknop op de voorpagina? Want een nieuwsbrieffunctie is toch wel handig...Wij hebben het al eens eerder aangegeven, maar wij hebben deze optie helaas tijdelijk moeten laten 'bevriezen'. Hier zaten behoorlijk wat kosten aan verbonden, en door het verbod hebben wij minder sponsoring gekregen en was oa dit een gevolg.
Als ik voor mezelf mag spreken, ik geef veel teveel uit aan vuurwerk. Dus ik vind het prima om her en der wat te doneren om de boel in leven te houden.
Ik vind het schandalig als je ziet hoeveel users we hier hebben en op facebookgroepen en hoe weinig reacties er zijn
Gizmo, heb je enig idee of ze uberhaubt die reacties na gaan lopen? Ik kan het mij helemaal niet voorstellen......Ik weet niet of het zo is, maar zal het te maken hebben met het punt dat je persoonlijke gegevens op moet geven en wantrouwen t.o.v. de Overheid dat er niets met die gegevens gebeurt?
Ik geloof daar zelf niet in maar ik weet dat er een groep is die daar enorme spoken in ziet...
Gizmo, heb je enig idee of ze uberhaubt die reacties na gaan lopen? Ik kan het mij helemaal niet voorstellen......
Ik weet niet of het zo is, maar zal het te maken hebben met het punt dat je persoonlijke gegevens op moet geven en wantrouwen t.o.v. de Overheid dat er niets met die gegevens gebeurt?
Ik geloof daar zelf niet in maar ik weet dat er een groep is die daar enorme spoken in ziet...
Zeker dat ze dat doen, dit gaat allemaal heel officieel. Wordt een analyse van gemaakt en een rapport opgesteld dat aan de Tweede Kamer wordt aangeboden. Is bijv. ook bij de Internetconsultatie voor de Compensatieregeling gedaan. Overigens niet dat dit op dat moment veel hielp, maar de reacties hebben er wel aan bijgedragen dat dit regelmatig in gesprekken tussen de branche en de Overheid kon worden aangehaald en gebruikt.
Normaal gesproken komen er max. een paar honderd reacties, de massale aantallen nu zijn uiteraard wel een duidelijk signaal. Dus ik snap dat sommigen het wat weinig vinden maar voor een Internetconsultatie is de response nu al overweldigend.
Dat betekent niet dat we nu klaar zijn, we moeten blijven proberen ook anderen ervan te overtuigen een reactie te geven. De bomenknuffelaars doen dat ook!!
Dus stuur de link door naar vrienden, buren, familie, collega's, de lokale voetbalclub en carnavalsvereniging, enz. met het verzoek te reageren. Liefst met een inhoudelijke onderbouwing, maar als ze alleen maar aangeven dat ze tegen een vuurwerkverbod zijn kan dat ook. En geef vooral aan dat hun gegevens NIET worden gepubliceerd, alleen als ze dat willen. Dus de angst daarvoor is nergens voor nodig. En dat ze niet moeten vergeten om in de bevestigingsmail op de link te klikken!!