Zie post 88 en dan weet je het.Weet je wat ik nou niet snap , waarom ik nooit een mailtje van VwC of vuurwerkwinkels waar ik vuurwerk heb gekocht een mailtje krijg om zoiets te tekenen or erop te reageren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zie post 88 en dan weet je het.Weet je wat ik nou niet snap , waarom ik nooit een mailtje van VwC of vuurwerkwinkels waar ik vuurwerk heb gekocht een mailtje krijg om zoiets te tekenen or erop te reageren.
Hetzelfde...zie post 88 en dan weet je het..Dan zitten we met de zelfde vragen, ik snap het ook niet. Zit met zelfde vragen, het grootste gros ken deze consultatie niet. Winkeliers VWC kunnen dit promoten alleen denk dat VWC het aan ons liet.
Hetzelfde...zie post 88 en dan weet je het..
Wel een teken dat het topic niet goed word gelezen..
Nu die consultatie stopt, weet iemand wat dan de vervolg stappen zijn? Is hier nog een uiterste datum dat dit behandeld moet worden bijvoorbeeld?
Ze kunnen zich beter druk maken over wat er aan de hand is in Oekraïne, i.p.v. lopen zeiken over vuurwerk.
Daar over gesproken. Weet je waar ze het dit jaar op gaan gooien als corona geen goede reden meer is? Grote opvang van vluchtelingen uit Oekraïne met een mogelijk knaltrauma. Uit medeleven dit jaar graag even geen vuurwerk. Let maar op.![]()
Daar zeg je me wat. Ik hoop het niet!