Caïro Crackling

Irritant dit allemaal zeg, ik haal morgen mijn Caïro’s af in Den Haag (ook via magnum website) dus ben benieuwd. Kreeg vandaag ook al m’n trackmania box en transbomber champions edition niet uitgeleverd vanwege fouten. Ik hoop dat ze morgen met een serieus goede vervanger komen als die Caïro’s missen

Edit, dit bericht typte ik voor ik Mike z'n reactie zag. Ik ga er verder ook niet over door maar ik vind het wel een relevante discussie eigenlijk omdat meer mensen mogelijk met dit probleem komen te zitten die zich er nu op kunnen voorbereiden, maar goed. Hopelijk krijgt iedereen ze en komen er mooie films 1 januari.

Laatst bewerkt:
Laten we zo goed als mogelijk ontopic blijven over de cake zelf en niet belanden in een discussie over voorraadbeheer. Er zal vast een toelichting komen, maar voor nu is het shit als je ze niet uitgeleverd krijgt natuurlijk. Hoe begrijpelijk de frustratie ook is, posts in het algemeen over voorraadbeheer en of het wel of niet uitgeleverd wordt in de komende dagen gaat het niet veranderen. Laten we vooral ook kijken naar diegenen die ze wel geleverd hebben gekregen en hopen op veel straat films.

Prima, was idd wel een afdwalertje. Hopelijk kan iedereen deze straks toch toevoegen aan ze collectie!

Ik was ook naar Den Haag geweest dus ik zou met weinig verwachting er heen gaan. Maar ik hoop voor je dat je ze wel krijgt! Alleen vind ik het triest dat de winkelier het dan moet oplossen in plaats van de importeur waar alles aan is uitbesteed.

Edit, dit bericht typte ik voor ik Mike z'n reactie zag. Ik ga er verder ook niet over door maar ik vind het wel een relevante discussie eigenlijk maar goed. Hopelijk krijgt iedereen ze en komen er mooie films 1 januari.
Ik vind het ook relevant, je kan toch wel je frustratie uiten hier erover als je het bestelde product niet gekregen hebt. Ik ben al flink geïrriteerd want ik heb 2 waanzinnige bakken niet uitgeleverd gekregen waarvan 1tje het hoogtepunt zou zijn (transbomber CE editie, notabene nog op jouw aanraden vorig jaar). Ik trooste mezelf met de gedachte dat ik iig nog naar 4x Caïro kon uitkijken in v shape maar dat gaat nu dus ook wss niet door.

Laten we zo goed als mogelijk ontopic blijven over de cake zelf en niet belanden in een discussie over voorraadbeheer. Er zal vast een toelichting komen, maar voor nu is het shit als je ze niet uitgeleverd krijgt natuurlijk. Hoe begrijpelijk de frustratie ook is, posts in het algemeen over voorraadbeheer en of het wel of niet uitgeleverd wordt in de komende dagen gaat het niet veranderen. Laten we vooral ook kijken naar diegenen die ze wel geleverd hebben gekregen en hopen op veel straat films.
Dag Mike,
Wat mij betreft is het verhaal in dit geval zéker relevant. Het gaat over de bestelde Cairo Crackling die ik niet geleverd heb gekregen. En daarin ben ik verre van uniek; ik lees en hoor veel meer mensen die in verschillende winkels dit artikel niet hebben ontvangen. Dat is ontzettend jammer, want dit heeft de potentie op de cake van het jaar te worden, wat mij betreft. Nu zijn er dus veel mensen die 'm helaas niet kunnen zien. Dat geldt specifiek voor dit ene product.
Gelukkig heb ik zelf op meerdere paarden gewed, dus ik heb reeds 3x Cairo opgepikt bij een andere winkel, en ook morgen verwacht ik er nog eentje mee te krijgen bij een dérde winkel. Risicospreiding, noem ik dat. Maar dat kan ik natuurlijk niet voor elke compound in mijn collectie doen...
Ik vind het dus kwalijk dat dit artikel landelijk zo slecht leverbaar lijkt. Dat is ontopic en geldt specifiek voor dit ene artikel.
Mijn straatfilms gaan ongetwijfeld komen, maar de vraag is of dat per stuk, per twee, per vier of per karton is afgestoken! :blink:

Had deze begin november besteld en kreeg iets meer dan een week geleden, bijna twee weken geleden, te horen van mijn dealer dat hij er niet genoeg van binnen zou krijgen en dus werd mijn order op tijd geannuleerd. Beter zo dan dat je ik weet niet hoeveel kilometer moet rijden om het dan pas te horen te krijgen. Helaas daarna natuurlijk nergens meer te krijgen, dacht even dan de Ultimate Chry te kunnen scoren maar die vlieger ging helaas ook niet op. Dus dit jaar pech.

Vanmorgen de omlabeling nog zien staan voor €50, maar mensen krijgen er wel een dikke cake voor hehe.
Ik had in ieder geval geen problemen, mijn bestelde 6 stuks werden gewoon uitgeleverd.

PXL_20221229_231816580.PORTRAIT.jpg

Was idd een drama hier in Den Haag.
Doorgereden en toen nog een winkel gevonden waar de laatste 3 stonden. Echt geluk gehad, verder kregen ze daar geen leveringen meer.

2 besteld en ook uitgeleverd gekregen. Was wel ff nerveus die meid die mn afhaalbon afhandelde zei meteen tegen dr collega oh hier staan 2 van die caïro's op. Toch kwamen ze even later over de toonbank

Cake van het jaar dit!! Bizar dikke burst, gigantische crackling wolken. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik er niet meer heb gehaald.

Back
Bovenaan