Caïro Crackling

Er zijn af en toe wat mensen hier die hun ongenoegen over het crackling effect perse willen delen en het zijn er eigenlijk meer dan ik dacht... het is juist een van mijn favoriete effecten

Het is op zich een prima effect als het goed is uitgevoerd.
De meeste neutrale toeschouwers vinden het geweldig.
Daarom wordt het in een heel groot percentage van de op de markt verkrijgbare cakes en compounds verwerkt.
En precies dat is wat veel freaks de keel uithangt.
Waar ik mij van harte bij aansluit...

Dit is een van de weinige Nederlandse cakes die ik koop. Cakes interesseren me over het algemeen niet zo want ik vind de effecten te klein en niet mooi rond. Ik weet dat de meeste mensen daar anders over denken maar ik heb dan liever shells of pijlen (75 gram zoals in België vind ik wel leuk). Sommige cakes compenseren het kleine kaliber een beetje door meerdere schoten tegelijk te doen maar zo mooi als 1 groot effect wordt het nooit.

Crackling daarentegen... bij dat effect vind ik veel tegelijk juist wel passen. Het is toch één grote chaos, dus 2 of 3 van deze cakes tegelijk lijkt me wel een mooi spektakel, zeker aangezien de knallen zo hard zijn en de effecten groot. Op de straatfilm hierboven vind ik 'em zelfs met 1 tegelijk al indrukwekkend. Volgens mij hebben jullie gelijk dat dit een topcake is - ben benieuwd.

Lang getwijfeld maar omdat ik het als finale wil gebruiken ivm het rookgordijn bij crackling heb ik toch 3x crackling power box gekozen , ook de snelheid vond ik in mijn toepassing mooier .
Kan niet wachten !!

Och och, ik heb er al 2. Maar twijfel echt zwaar om er een paar extra bij te halen... Alleen niet meer te krijgen bij de winkels waar ik al heen ga haha :p

Er klopt geen reet van dat hele voorraadbeheer bij Magnum. Eerder was deze cake uitverkocht bij Barneveld (net als bij ALLE andere Magnum shops, behalve Bodegraven), maar nu kan je hem weer onbeperkt bestellen opeens. Kan niet goed gaan. Alsjeblieft, voorkom teleurstelling en bestel dit product niet in een webshop waar je er probleemloos 100 stuks in je winkelkarretje kan doen.

Denk dat veel magnum verkoop winkels een voorraad nog niet goed stond door oude orders van voorgaande jaren. Daardoor komt er nu nog best voorraad vrij na dat winkels dit goed zetten! En ze weten nu wat er daadwerkelijk geleverd is.

Onzin.
Ik heb het nu nogmaals gecheckt. Van alle winkels die op Magnumvuurwerk.nl zogenaamd de Cairo Crackling zouden kunnen leveren, is vervolgens alleen het artikel in de webshop te vinden bij:
- Barneveld (onbeperkt; je kunt er 100 in je mandje doen)
- Urk (3 stuks; probeer je een hoger aantal te selecteren dan krijg je 'insufficient stock')

De Crown omlabeling 'Ultimate Chry' is overigens nog wat meer beschikbaar. Maar ook aan dat voorraadbeheer ga ik nu twijfelen.

Onzin.
Ik heb het nu nogmaals gecheckt. Van alle winkels die op Magnumvuurwerk.nl zogenaamd de Cairo Crackling zouden kunnen leveren, is vervolgens alleen het artikel in de webshop te vinden bij:
- Barneveld (onbeperkt; je kunt er 100 in je mandje doen)
- Urk (3 stuks; probeer je een hoger aantal te selecteren dan krijg je 'insufficient stock')

De Crown omlabeling 'Ultimate Chry' is overigens nog wat meer beschikbaar. Maar ook aan dat voorraadbeheer ga ik nu twijfelen.

Hmm, misschien moet ik het dan maar laten. Zag wel dat op hun eigen site dat ie wel uitverkocht is.

Heb overigens al genoeg, maar dacht haal er een enkele bij voor volgend jaar.

Ik had deze besteld en 2 weken later kreeg ik te horen dat mijn dealer er te weinig van binnen krijgt en dus hebben ze de bestelling van mij en die na mij kwamen allemaal geannuleerd. En toen was het ook te laat om het nog ergens anders te bestellen. Ik neem aan dan ook de importeurs kwalijk dat dit gebeurd. Kunnen ze dit niet meteen doorgeven, dan had ik nog op tijd ergens anders kunnen bestellen. Ook de alternatief, die van Broekhoff waren uitverkocht. Pover.. Hopelijk volgend jaar als alles meezit.

Lang getwijfeld maar omdat ik het als finale wil gebruiken ivm het rookgordijn bij crackling heb ik toch 3x crackling power box gekozen , ook de snelheid vond ik in mijn toepassing mooier .
Kan niet wachten !!

Hoe een mens van gedachte kan veranderen he :bonk:
Toch maar een doosje van gepakt.

Back
Bovenaan