Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kwam de omlabeling nog tegen op YT. Dit zou inderdaad wel eens de topper van 2022 kunnen worden.
denk eerlijk gezegd dat dit de topper van 2022 gaat wordenBizar goed zo zeg op deze film. Hier kijk ik misschien nog wel het meeste naar uit. Heerlijk beuken!
Je bedoelt de helft van de Break Out?denk eerlijk gezegd dat dit de topper van 2022 gaat worden
en dan 15 seconden naar alleen fluit luisteren2 tegelijk met 2 return of the phoenix er onder.
Welke regio zit je?
Never mind: Ede zie ik.![]()
Onzin.
Ik heb het nu nogmaals gecheckt. Van alle winkels die op Magnumvuurwerk.nl zogenaamd de Cairo Crackling zouden kunnen leveren, is vervolgens alleen het artikel in de webshop te vinden bij:
- Barneveld (onbeperkt; je kunt er 100 in je mandje doen)
- Urk (3 stuks; probeer je een hoger aantal te selecteren dan krijg je 'insufficient stock')
De Crown omlabeling 'Ultimate Chry' is overigens nog wat meer beschikbaar. Maar ook aan dat voorraadbeheer ga ik nu twijfelen.
Lang getwijfeld maar omdat ik het als finale wil gebruiken ivm het rookgordijn bij crackling heb ik toch 3x crackling power box gekozen , ook de snelheid vond ik in mijn toepassing mooier .
Kan niet wachten !!