Caïro Crackling

Nondeju wat een ding! Net per twee geschoten wat een machine, dikke aanrader! Stevige burst agressieve crackling

Voor mij zonder twijfel cake van het jaar. Net per 4 in de finale van het 12 uur showtje geschoten.

Wat een klappen komen hier vanaf en idd dikke agressieve crackling wolken

Cake van de eeuw. Wat een bizar, BIZAR ding was dit. Loeiharde burst, waanzinnig brede spreiding en keiharde crackling. Geweldige bak, toeschouwers stonden echt met open mond te kijken. Ik zelf ook.

Zo als iedereen zegt cake van het jaar echt bakbeest . Ik vond zo ie zo dat magnum het betere werk was zeker kwa burst

6van deze parels in w shape geschoten in Adam-zuidoost tussen de flats in de finale Niet Normaal.
Een Burst waar je u tegen zegt.

Film volgt

Wat een ding. Samen geschoten met 2x avalanche thunder en 2x return of the phoenix gevolgd door 4x white thunder. Totale chaos.

Wat een dikke cake is dit zeg! Op de filmpjes kon deze me niet echt overtuigen maar in het echt is dit echt een topper. Dikke burst en flinke boeketten. Hier moet je er gewoon 4 van halen en een 100s bak van maken.

Echt een van de toppers van de avond, bizarre klappen en spreiding. Knalt wel vrij laag, waardoor het nog groter lijkt, we hadden de vonken continue op de grond!

Hier een filmpje van de omlabeling! Wat een bak zeg niet te doen! Heb veel afgestoken maar dit is toch wel een van de toppers.

op 9:38 3 keer in combi met fire festival poema van Wolf. Goed gelukt de combi, al waren de caïro eerder klaar dan verwacht. :D

Dit was echt een vette cake zeg heerlijk, die komt er volgend jaar weer. :D

Ik heb deze per 3 stuks geschoten. Zie hier het filmpje.

Samen met de massive de topper van de avond! Met open mond staan kijken.. Deze staat weer genoteerd voor komend oud en nieuw :D

Back
Bovenaan