Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij welke afzetter is dat dan?Bekijk bijlage 70240
Broekhoff variant, €49,99![]()
Weet niet of je het voor de voorverkoop prijzen nog zult vinden
Foto krijg ik niet goed
Bekijk bijlage 70240
Broekhoff variant, €49,99![]()
Weet niet of je het voor de voorverkoop prijzen nog zult vinden
Foto krijg ik niet goed
nope, daar was ik vanavondHeeft Valk Rijssen deze niet?
Wat heb je gekregen als vervanger? wat kan er tippen aan die cake?Drie stuks besteld via Magnumvuurwerk.nl
Stookmaat had zes stuks besteld.
We hebben er welgeteld nul meegekregen bij die zaak. Zij hadden er nul geleverd gekregen vanuit Magnum. Zeer slechte zaak van de importeur! We kwamen speciaal voor deze cake naar die winkel toe. Hoe kan Magnum er nou geen enkele leveren?! Echt om gestoord van te worden, als winkelier zijnde.
Overigens heeft deze zaak mij zeer nette vervangers gegeven, dus ik ben niet geheel ontevreden. Maar uiteindelijk kwam ik voor de Cairo Crackling, en als ik vooraf wist dat ik een vervanger zou krijgen, had ik niet besteld.
Vanochtend naar een Magnum shop geweest om 4 Cairo's te halen. Van te voren nog naar Broekhoff gebeld en met ze gemaild ( Magnum=Broekhoff ) of mijn bestelde Cairo's wel daadwerkelijk geleverd worden en 'als ze bestelbaar zijn bij die winkel via de Magnum site dan zouden ze gewoon geleverd moeten worden' was het duidelijke antwoord. Wat zeer fascinerend is want meerdere freakshops wisten te vertellen dat Broekhoff/Magnum al een aantal weken helemaal leeg was met de Cairo Crackling en je kon ze bij meerdere Magnum winkels tot recent nog onbeperkt bestellen via de officiele Magnum site. Maar op goed geloof ( wat logisch is als ik de bevestiging heb gehad van de importeur zelf en ik geen bericht heb gehad dat mijn producten er helaas niet zijn ) dus naar de winkel gegaan en je raad het vast al, ze waren er niet. En er stonden op dat moment meerdere klanten voor de Cairo crackling die met lege handen naar huis moesten. De winkelier had letterlijk 0 Cairo's geleverd gekregen, hij baalde net zo hard als de klanten omdat hij nu het geld moest terug geven of vervangers moest leveren. Precies wat ons vermoeden al was ( en van meerdere winkels ), de voorraadbeheer van Magnum/Broekhoff klopt van geen kant en ze hebben ook niet even contact opgenomen met de winkels en de klanten. Ik heb nu een rit voor niks moeten maken net als tig anderen. Ik hoor het van meerdere mensen ook over andere artikelen van Magnum/Broekhoff. Als je te weinig voorraad hebt, communiceer dan gewoon naar de klanten zoals andere importeurs wel doen.
Ik hoop dat de rest nog wel wat geluk heeft. Bij de freakshops lijkt dit een minder probleem omdat zij hun eigen voorraadbeheer hebben. Het gaat vooral om de bestelde Cairo's ( en mogelijk andere producten ) via de site zelf.