Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier zojuist ook een knalletje gehoord. Was niet veel meer dan een kanonslag of thunderking, maar toch, prettig geluid wel zo.

Ook hier waren ze gister avond weer aan de gang. Zag later een groepje jeugd hard weg rennen, die hebben een leuke avond gehad vermoed ik.

In onze achterbuurt zijn ze weer vroeg begonnen in het begin van het jaar was het veel sier.nu is het als vanouds heel harde knal.

Ging een half uurtje terug ineens een klein cakeje af. Zag er niets van, maar het was amper 3-4 straten verderop. Iemand was blij dat het eindelijk droog was buiten, denk ik. :p

Toevallig gisterennacht, dat is voor onze omgeving vrij zeldzaam, maar wat een gekke tijd ook, 00:17.

Hier van de week wat mensen opgepakt vanwege vernielingen met vuurwerk. Deze zelfde 'jongeren' horen we al weken.

Hier van de week wat mensen opgepakt vanwege vernielingen met vuurwerk. Deze zelfde 'jongeren' horen we al weken.

Dat maakt de nasmaak van dergelijke knallen iets minder lekker iig. Hier is het vaak ook zo dat voor beide feiten dezelfde groeperingen verantwoordelijk zijn helaas....

HIer is het nog steeds niet echt opgehouden..elke week hoor ik wel een knal(letje) of gaat er een cake of zelfs een blokje in het weekend de lucht in...best leuk hoor, maar niet als je door de week wilt slapen en er vroeg weer uit moet. Dan snap ik heel goed dat mensen een hekel aan vuurwerk krijgen.

Bij ons in de buurt zijn er wat afgelegen parkeerterreinen waar ik normaal gesproken elk weekend wel wat hoor of voorbij zien komen (snel naar het raam om mee te genieten) maar afgelopen maand is het juist erg stil. Nu woont op de hoek een enorme zeurpiet die voor alles de politie belt dus misschien dat ze vaker zijn gaan controleren ofzo. Zelf heb ik liever dat ze het daar afsteken waar genoeg ruimte is en er niks kapot gemaakt kan worden (en ik af en toe iets moois voorbij zien komen).

Toevallig gisteren twee cakes, vrij kort na elkaar en tussen de buien door. Kon nog net een paar verdwaalde sterren boven de huizen zien :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan