Brasilian Box [Ass]

Adviesprijs 2020: € 199,00
Folderprijs 2020: € 159,00
Onlineprijs 2020: € 129,00
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

tja we mogen het niet teveel over dealers hebben maar als het gaat om 95 euro in het uiterste puntje van Nederland of zoiets , dan is dat nog niet handig....deze box zou overal in een freaks korting 95 euro moeten zijn.... wat moet dan nu ineens het verschil van welgeteld 26 euro zijn dan? betere kwaliteit kruit of zo? lijkt mij erg stug... Jammer want deze box had als zoete broodjes over de toonbank kunnen gaan. zal wel weer met corona te maken hebben?

Wat wij allen denken. Kijk, het is vanuit commercieel oogpunt gezien natuurlijk redelijk normaal wat GBV-Weco doet. Het is een bedrijf, en dat wil ook winst maken. Voor de freaks is dit niet leuk, en gezien dit een vuurwerkfreak forum is mag er zeker wat van gezegd worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat wij allen denken. Kijk, het is vanuit commercieel oogpunt gezien natuurlijk redelijk normaal wat GBV-Weco doet. Het is een bedrijf, en dat wil ook winst maken. Voor de freaks is dit niet leuk, en gezien dit een vuurwerkfreak forum is mag er zeker wat van gezegd worden.

Mij persoonlijk maken die paar tientjes verschil niks uit en zie zo’n assortiment meer als leuk tussendoor stook spul. Maar als ik moet kiezen voor deze of 12 big 19 dan is voor mij de keuze snel gemaakt. En wie weet komt gbv wel nog met kortingsacties dit seizoen en is dit assortiment nog goedkoper te krijgen.

Laten we het hopen! Is een prachtig assortiment. Meestal zit deze er wel bij, mede door de zeer anntrekkelijke prijs. Maar voor 119,-??:rolleyes: Ga ik nog even over nadenken

Laten we het hopen! Is een prachtig assortiment. Meestal zit deze er wel bij, mede door de zeer aantrekkelijke prijs. Maar voor 119,-??:rolleyes: Ga ik nog even over nadenken

Klopt het is redelijk aan de prijs, zeker als je kijkt naar andere assortimenten van broekhoff, rubro, enz enz. 'Probleem' is dat deze afgelopen jaar op veel plekken voor €100,- tekoop was of zelfs ver daar onder, dit kan diverse redenen hebben.

Erg genoten van deze cakes. Kwaliteit steekt boven veel vuurwerk uit evenals de spreiding en burst. Lekker als je een tijdje van kwaliteit wil genieten.

Back
Bovenaan