Brasilian Box [Ass]

Na bijna 3 jaar gewacht te hebben, kon ik er eindelijk van genieten vanavond. Wat een heerlijke dikke cakes zijn dit. Dikke spreiding!

Ik kreeg de nieuwe batch mee en die hebben we in de avond even op een rustiger moment weggestookt. Mooie cakes, kun je je prima mee vermaken en een flinke variatie aan effecten in zo een doos. Omstanders kwamen zelfs nog even vragen welk assortiment dit was.

Om toch een nadeel te noemen; de onderzijde van de doos scheurde vrij eenvoudig dus dat was even onhandig, maar als dat alles is... :wink:

Hoe was de burst van de nieuwe batch vergeleken met andere 30mm producten? Spreiding ziet er rekening houdend met de wind prima uit

Om heel eerlijk te zijn vind ik deze geen schim meer van wat ze ooit waren. Ik heb het idee dat het tussen de oren is blijven zitten dat dit ooit ongeveer het beste was wat je legaal kon kopen, maar op dat niveau zit het nu echt niet meer.

Afgelopen jaarwisseling gezien en bevielen uitstekend (2022 batch). Prima burst, grote effecten, hielden zich prima staande met de wind.

Ooit was dit samen met de fairytale van evo de 19sh ass van Nederland
Goud net als bij Funke tot op de grond!
Blinkers tot tegen je kleding.
Helaas laat dat de wetgeving niet meer toe!
Helaas vergaande glory.
Voor Ano 2023 is dit nog een prima setje met prima burst
Maar natuurlijk niet meer wat het ooit was.
Des ondanks wel een van de betere assortimenten van dit moment!

Ooit was dit samen met de fairytale van evo de 19sh ass van Nederland
Goud net als bij Funke tot op de grond!
Blinkers tot tegen je kleding.
Helaas laat dat de wetgeving niet meer toe!
Helaas vergaande glory.
Voor Ano 2023 is dit nog een prima setje met prima burst
Maar natuurlijk niet meer wat het ooit was.
Des ondanks wel een van de betere assortimenten van dit moment!

Wetgeving heeft het nooit toegelaten ;-)
Blijven leuke sets, alleen met de huidige prijzen erg duur, alhoewel €20 a €25,-,- per cake nog niet te duur is voor dit assortiment.
Voor €100,- ga je deze niet meer tegenkomen lijkt me.

Back
Bovenaan