Brasilian Box [Ass]

Ah oké. Ik dacht misschien weten jullie nog voor welke prijs de oude versie over de toonbank ging. Denk dat de vernieuwde set hier niet veel van zal afwijken.

Ik heb inderdaad contact opgenomen met Vuurwerk Outlet Gelderland. Zij zijn in afwachting van details, en verwachten dit inderdaad aankomende week of de week erop te horen. Ze laten mij dit dan ook weten. Ik laat het hier horen zodra ik meer weet. Zeer benieuwd :)

Ik had ook al een pb gestuurd naar Vuurwerk Outlet Gelderland. Aanstaande dinsda komt GBV/Pangu op bezoek. Dan weet hij ook meer over de freakprijs

Ik zie 'm voor 119,- staan... valt mee toch? 30/35 euro opgeteld bij de oude versie

(en ja dit is wat voorbarig, want het is maar 1 winkelier, hoewel deze wel vrij betrouwbaar is gelet op de importeur)

Laatst bewerkt:
Mee eens. Het zijn natuurlijk prachtige cakes met rond de 400 gram p/s, maar het hele idee van zo’n set is dat de prijs extra aantrekkelijk is. Voor €100+ als freakprijs zou ik het wat te duur vinden. Ik hoop op rond de €85.

Ik weet niet waar bonzo26 deze box online heeft zien staan (mag volgens mij ook niet vermeld worden), maar gelet op die prijs acht ik de kans klein dat je deze set voor € 85 tegenkomt in de freak

Ik weet niet waar bonzo26 deze box online heeft zien staan (mag volgens mij ook niet vermeld worden), maar gelet op die prijs acht ik de kans klein dat je deze set voor € 85 tegenkomt in de freak

Bij Megavuurkwerkfreaks staat de set (welliswaar de oude) nog voor €85 op de site.

Bij Megavuurkwerkfreaks staat de set (welliswaar de oude) nog voor €85 op de site.

Precies dat is nog oude voorraad en weet ook niet hoe massaal die toen door Megavuurwerkfreaks is ingekocht. Maar laten we 1 september afwachten, dan weten we ieder geval de online prijs. Dan zullen snel de 1e freakshops online komen met de 2020 batch

In het zuiden van het land op een freaksite. Gilbert weet er vast meer van. Van deze prijs gaat niets of niet veel meer af verwacht ik. De adviesprijs van deze is slechts 199,-.

Na nieuwe Evo voor mij ook geen nieuwe Pangu meer. Ik kies liever voor vuurwerk dat wel voor mijn portemonnee is bestemd, Funke bijvoorbeeld (beetje cynisme mag wel toch, mede omdat velen afgeven op de prijs van Funke)

In het zuiden van het land op een freaksite. Gilbert weet er vast meer van. Van deze prijs gaat niets of niet veel meer af verwacht ik. De adviesprijs van deze is slechts 199,-.

Na nieuwe Evo voor mij ook geen nieuwe Pangu meer.

Ik verwacht dat ze op andere plaatsen toch voor betere prijzen te krijgen zal zijn. Staan daar onder boxen. Lijkt mij dat ie toch wat marge moet hebben voor die gratis boxen.

Ik verwacht dat ze op andere plaatsen toch voor betere prijzen te krijgen zal zijn. Staan daar onder boxen. Lijkt mij dat ie toch wat marge moet hebben voor die gratis boxen.

Ik ga er niet teveel over uitweiden om discussie en gedoe te voorkomen, maar verwachtte je dat bij de prof style lijn van gbv ook?

vind er wel zeker een verschil in zitten in de oude en nieuwe versie. Vindt de nieuwe versie niet verkeerd, maar vind de oude versie van pyromeister mooier. En als de nieuwe versie 199,- moet gaan kosten poeh...

vind er wel zeker een verschil in zitten in de oude en nieuwe versie. Vindt de nieuwe versie niet verkeerd, maar vind de oude versie van pyromeister mooier. En als de nieuwe versie 199,- moet gaan kosten poeh...

Dat is de adviesprijs, prijzen worden dinsdag openbaar gemaakt

Hehe sorry ik nu ook, weinig toegevoegde waarde mijn post. Begreep het verhaal hierboven even niet, adviesprijzen daar kopen wij allen toch niet voor, die zijn voor de show.
Ik ben er in ieder geval nog niet uit, wel of geen Brasilian Box:confused:

Back
Bovenaan