Brasilian Box [Ass]

Heel blij dat het assortiment wat gewoon niet mag missen op de Nederlandse markt opnieuw wordt geïmporteerd door Pangu!

Super! Heb hem afgelopen o&n voor het eerst gehad en is prima bevallen. Ben benieuwd of deze nog in de actieprijs komt.

Was te verwachten dat dit assortiment erin bleef en gelukkig is het zo! Een van de betere 19 schots assortimenten in nederland en ook qua labels heeft Pangu een prachtige update ondergaan inderdaad.

Lekker strak en onderscheidend!

Was te verwachten dat dit assortiment erin bleef en gelukkig is het zo! Een van de betere 19 schots assortimenten in nederland en ook qua labels heeft Pangu een prachtige update ondergaan inderdaad.

Lekker strak en onderscheidend!

Ook weer niet, omdat de importeurs tegenwoordig bijna alleen maar gericht zijn op compounds en er maar 9 producten zouden komen dit jaar, was ik er bang voor. Maar gelukkig is deze keuze gemaakt!

Ik zou het wel een vooruitgang vinden als ze de cakes vierkant zouden maken en dan 25 shots. Past dan precies in de doos.

Had hoge verwachtingen van te voren, die zijn helaas niet helemaal waargemaakt. Ligt misschien aan de afstand waarvan gefilmd is maar de effecten van cake 2 en 3 lijken wat klein. Grootste nadeel vind ik het tragere tempo, heb filmpje van de 2018 batch bij mij in de straat opgezocht. 2020 batch is een volle minuut trager.

Blijft nog steeds het beste 19 shots assortiment op de NL markt. Als de freakprijs goed is neem ik hem alsnog mee

Het is vast al ergens eerder genoemd, maar kan het zo snel niet vinden: wat is een prima freakprijs voor dit 19-shots assortiment? En waar halen jullie deze set?

Ik ken persoonlijk weinig Pangu dealers in mijn buurt. Eigenlijk alleen Vuurwerk Outlet Gelderland.

Het is vast al ergens eerder genoemd, maar kan het zo snel niet vinden: wat is een prima freakprijs voor dit 19-shots assortiment? En waar halen jullie deze set?

Ik ken persoonlijk weinig Pangu dealers in mijn buurt. Eigenlijk alleen Vuurwerk Outlet Gelderland.

Volgens mij word deze momenteel nog nergens verkocht. Freakprijs zou je Vuurwerk Outlet of een lokale GBV dealer moeten contacteren.

Voorverkoopprijzen worden 1 september bekend gemaakt van het Pangu assortiment

Ergens in Friesland staat de oude nog wel te koop (of mogelijk wordt dat de nieuwe).

Volgens mij word deze momenteel nog nergens verkocht. Freakprijs zou je Vuurwerk Outlet of een lokale GBV dealer moeten contacteren.

Ah oké. Ik dacht misschien weten jullie nog voor welke prijs de oude versie over de toonbank ging. Denk dat de vernieuwde set hier niet veel van zal afwijken.

Ik heb inderdaad contact opgenomen met Vuurwerk Outlet Gelderland. Zij zijn in afwachting van details, en verwachten dit inderdaad aankomende week of de week erop te horen. Ze laten mij dit dan ook weten. Ik laat het hier horen zodra ik meer weet. Zeer benieuwd :)

Ik heb bij VWO de 2018 batch voor 80 weten te scoren aan het begin van het jaar. Ik denk dat je rekening moet houden met 100-125 euro freakprijs bij Outlet Gelderland.

Back
Bovenaan