Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was te verwachten dat dit assortiment erin bleef en gelukkig is het zo! Een van de betere 19 schots assortimenten in nederland en ook qua labels heeft Pangu een prachtige update ondergaan inderdaad.
Lekker strak en onderscheidend!
Dat klopt, echter lijkt me dat het product gewoon hetzelfde is gebleven, net als bij de Colorfull City en Yellow River. Dus er zijn al genoeg filmpjesAlleen deze film mist nog of niet ?
Het is vast al ergens eerder genoemd, maar kan het zo snel niet vinden: wat is een prima freakprijs voor dit 19-shots assortiment? En waar halen jullie deze set?
Ik ken persoonlijk weinig Pangu dealers in mijn buurt. Eigenlijk alleen Vuurwerk Outlet Gelderland.
Ergens in Friesland staat de oude nog wel te koop (of mogelijk wordt dat de nieuwe).Het is vast al ergens eerder genoemd, maar kan het zo snel niet vinden: wat is een prima freakprijs voor dit 19-shots assortiment? En waar halen jullie deze set?
Ik ken persoonlijk weinig Pangu dealers in mijn buurt. Eigenlijk alleen Vuurwerk Outlet Gelderland.
Volgens mij word deze momenteel nog nergens verkocht. Freakprijs zou je Vuurwerk Outlet of een lokale GBV dealer moeten contacteren.
Voorverkoopprijzen worden 1 september bekend gemaakt van het Pangu assortiment
Volgens mij word deze momenteel nog nergens verkocht. Freakprijs zou je Vuurwerk Outlet of een lokale GBV dealer moeten contacteren.
Voorverkoopprijzen worden 1 september bekend gemaakt van het Pangu assortiment