Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In plaats van het verslag af te wachten heb ik China Red een mail gestuurd. Ze reageerden best vlug, en ik vroeg of de Red Bastards met dezelfde kwaliteit kwamen als 2018, het antwoord wat ik hierop kreeg was: "De kwaliteit is zeker zo goed. Laten het bij dezelfde fabrikant maken."
Thanks voor de snelle reactie China Red, dat wordt inslaan dit jaar.
Benieuwd hoe hard deze echt gaan. Ik weet dat ik ze rond 2011-2012 had, maar wist er toen nog van dat je beter een kanonslag de lucht in kon gooien haha. Nu flink van deze jongens ingeslagen, bouwjaar 2018![]()
Bouwjaar 2018 gaat je niet teleurstellen.
Weet jij toevallig waar ze van '18 nog te krijgen zijn?
Je moet even bij de dichtstbijzijnde Intratuin nagaan. Ik heb gemaild..
Nee levert geen 2018 batch meer maar hadden nog een karton liggen!Ik ook (gebeld) maar ze zeiden dat ze niks hebben liggen. Komt gewoon via China Red weer.
Wat zeiden ze bij jou? Levert China Red zelf nog batch 2018?
Ik heb zojuist 1 2019 badge getest, knal viel tegen.
Erna een 2018 die nitraatwaardig knalde!
Toen nog een 2019 en deze was net zo zacht als de eerste.
Conclusie: knal is helaas beduidend minder! :(
er schijnen van de 2018 variant ook al goede en slechte batches in omloop te zijn... 'batch no. Ky5704-182' zou volgens mij de doffe en harde moeten wezen. Ik heb zelf de ky5704-180, maar geen idee of deze dan de slechtere zijn. Binnenkort maar even testen... Wat staat er op jouw 2018 pak?
Ben toch wel heel benieuwd of ze even goed zijn of minder zoals hierboven wordt gezegd.. Heb 6 dozen 2019-versie gehaald.