Red Bastards

In plaats van het verslag af te wachten heb ik China Red een mail gestuurd. Ze reageerden best vlug, en ik vroeg of de Red Bastards met dezelfde kwaliteit kwamen als 2018, het antwoord wat ik hierop kreeg was: "De kwaliteit is zeker zo goed. Laten het bij dezelfde fabrikant maken."
Thanks voor de snelle reactie China Red, dat wordt inslaan dit jaar.

In plaats van het verslag af te wachten heb ik China Red een mail gestuurd. Ze reageerden best vlug, en ik vroeg of de Red Bastards met dezelfde kwaliteit kwamen als 2018, het antwoord wat ik hierop kreeg was: "De kwaliteit is zeker zo goed. Laten het bij dezelfde fabrikant maken."
Thanks voor de snelle reactie China Red, dat wordt inslaan dit jaar.

Benieuwd hoe hard deze echt gaan. Ik weet dat ik ze rond 2011-2012 had, maar wist er toen nog van dat je beter een kanonslag de lucht in kon gooien haha. Nu flink van deze jongens ingeslagen, bouwjaar 2018 :)

Batch 2019 is dezelfde kwaliteit als 2018
Zelfde fabriek
Meerdere malen gecontroleerd tijdens productie

ik hoorde van wat jochies zelfde kwaliteit toen een linksie ze achterna zat :bonk: lol. Ik zei meneer waar maakt u zich toch druk om. Maar in de waas van razernij gaf ie daar geen antwoord op. :D

Ik heb zojuist 1 2019 badge getest, knal viel tegen.
Erna een 2018 die nitraatwaardig knalde!
Toen nog een 2019 en deze was net zo zacht als de eerste.

Conclusie: knal is helaas beduidend minder! :(

Ik heb zojuist 1 2019 badge getest, knal viel tegen.
Erna een 2018 die nitraatwaardig knalde!
Toen nog een 2019 en deze was net zo zacht als de eerste.

Conclusie: knal is helaas beduidend minder! :(

Er schijnen van de 2018 variant ook al goede en slechte batches in omloop te zijn... 'BATCH NO. KY5704-182' zou volgens mij de doffe en harde moeten wezen. Ik heb zelf de KY5704-180, maar geen idee of deze dan de slechtere zijn. Binnenkort maar even testen... Wat staat er op jouw 2018 pak?

er schijnen van de 2018 variant ook al goede en slechte batches in omloop te zijn... 'batch no. Ky5704-182' zou volgens mij de doffe en harde moeten wezen. Ik heb zelf de ky5704-180, maar geen idee of deze dan de slechtere zijn. Binnenkort maar even testen... Wat staat er op jouw 2018 pak?

2018: Ky5704-185
2019: Ky5704-191

Ben toch wel heel benieuwd of ze even goed zijn of minder zoals hierboven wordt gezegd.. Heb 6 dozen 2019-versie gehaald.

Alles uit 2018 hier. Die gaan goed weer. Jammer dat sommige een mindere versie uit 2019 hebben dus. Ook een pak cool bastards voor de gein. Maar die zijn aanzienlijk minder. Bij nader inzien knallen die cool bastards wel geinig. Met een paar knetters, niet heel hard maar wel goede knal.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan