Blue Night Fire

Mijn maatje heeft deze dit jaar aangeschaft, ben erg benieuwd hoe deze presteerd, straatfilmpjes zien er erg goed uit.

Afgelopen nacht geschoten. Gaaf ding! Schildert breed en gestaag de hemel blauw met goud. Afwisseling van soorten goud maakt het gestage tempo niet saai.

Prachtige box van Wolff. Mooie volle boeketten en dikke burst, en leuke versnelling. Zeker 1 van de toppers van de avond. De salute's in de laatste waaier zijn ongekend hard voor nederlands consumenten!!

Zo dan hele gave box en loopt ook lekker door. Even in de gaten houden of die in de buurt voor een mooi prijsje voorbij komt

Mijn maatje had deze box, had wat later gefilmd maar wat een bak zeg, vorige jaar op de demo van wolff kon hij mij niet echt overtuigen misschien kwam dat omdat we toen op een flinke afstand er vandaan stonden maar nu hem zo in de straat gezien te hebben kan ik alleen maar zeggen wauw, mooie grote uitwerkingen, blauw is een moeilijke kleur maar kwam goed tot ze recht en de heerlijke opbouwende tempo maakt deze box zo mooi misschien aankomend jaar zelf ook aanschaffen

Heb deze box ook gehad inderdaad.....heerlijke box! Mooie versnelling erin, ken er geen verkeerde dingen aan ontdekken...afsluitend met prima salutes :thumbsup:

Heb deze box ook gehad inderdaad.....heerlijke box! Mooie versnelling erin, ken er geen verkeerde dingen aan ontdekken...afsluitend met prima salutes :thumbsup:

2019 versie gehad? Ben benieuwd of die salutes hetzelfde zijn. Lijk mij wel, dit is een standaard product die vele importeurs hebben ingekocht in China. Denk niet dat ze speciaal voor Wolff er aan gaan sleutelen.

Hier ook heel goed bevallen! Hele mooi grote en volle boeketten. De salutes op het laatst kwamen boven de bursts van het sier uit. En dan die salvo's! Heerlijk!

Ik heb heel wat compounds gestookt, maar dit is echt de enige waar de salutes van meerwaarde zijn. Topper!

2019 versie gehad? Ben benieuwd of die salutes hetzelfde zijn. Lijk mij wel, dit is een standaard product die vele importeurs hebben ingekocht in China. Denk niet dat ze speciaal voor Wolff er aan gaan sleutelen.
Poe, de versie weet ik zo niet 123 helaas. Blijft wel een prachtige box hoor!

Simpelweg een van de beste boxen op de markt. Aanrader!!

Salvo crackling wolken is laatste rij van de Something Different trouwens

Prachtige box van Wolff. Mooie volle boeketten en dikke burst, en leuke versnelling. Zeker 1 van de toppers van de avond. De salute's in de laatste waaier zijn ongekend hard voor nederlands consumenten!!

Dankzij deze film staat er bij mij ook eentje. Super mooie bak en het label is ook nog eens prachtig ..

Zojuist besteld. Voor iets meer dan 90 euro durf ik het wel aan. Het opbouwende tempo staat me wel aan, en door het trage begin duurt ie ook lang genoeg. Ben vooral ook benieuwd naar de salutes.

Back
Bovenaan