RickGAE
VWC lid
Heb hem voor een mooi prijsje gevonden en besteldHelemaal mee eens. Je kan hem dan ook bij genoeg winkels voor minder krijgen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb hem voor een mooi prijsje gevonden en besteldHelemaal mee eens. Je kan hem dan ook bij genoeg winkels voor minder krijgen![]()
Heb deze box ook gehad inderdaad.....heerlijke box! Mooie versnelling erin, ken er geen verkeerde dingen aan ontdekken...afsluitend met prima salutes![]()
Poe, de versie weet ik zo niet 123 helaas. Blijft wel een prachtige box hoor!2019 versie gehad? Ben benieuwd of die salutes hetzelfde zijn. Lijk mij wel, dit is een standaard product die vele importeurs hebben ingekocht in China. Denk niet dat ze speciaal voor Wolff er aan gaan sleutelen.
Dankzij deze film staat er bij mij ook eentje. Super mooie bak en het label is ook nog eens prachtig ..Prachtige box van Wolff. Mooie volle boeketten en dikke burst, en leuke versnelling. Zeker 1 van de toppers van de avond. De salute's in de laatste waaier zijn ongekend hard voor nederlands consumenten!!