Blue Night Fire

De pyrocentry versie net gezien .
De eerste 2 cakes vielen me tegen maar 3 en 4 waren vet, alleen de compoundvertraging wil ik beperken.
De salutes in cake 4 gaan lekkurr

Bij kuiper was deze heel dik, maar als dit 25mm is geloof ik bijna niet dat het productie was.. maar je weet het nooit tegenwoordig wat voor kwaliteit sommigen eruit kunnen persen.

er maar even bij pakken dit jaar. en 4 x dominator van dezelfde lijn. dit waren echt de toppers gisteren in koekange samen met de transbomber

Gefilmd in Pijnacker afgelopen donderdag. De box begint wat suf, gewoontjes. Maar halverwege verandert het goud net ietsje en neemt het tempo lekker toe! Dan wordt het opeens een gave box!

Zoals op de demo: begint enorm breed maar wat traag. Effecten prima.
Het is even wachten op de versnelling en de salutes waren de hardste van de avond!

Sodeju dit was echt breed inderdaad. Prachtige bak maar de tempoversnelling mag wel iets eerder komen inderdaad. Als die er één keer is, was het genieten geblazen !!

En de video! Versnelling mocht inderdaad iets eerder komen, maar verder niks aan te merken. Op de video komen de salutes niet zo over als in het echt. Die waren echt loeihard.

Back
Bovenaan