Blue Night Fire

Dit jaar heb je er een verbeterde versie van maar dan van Pyrocentury. Normaal was kruitinhoud 1500 gram, deze nieuwe versie heeft 2000 gram. Vraag mij af of Wolff dit jaar dan ook een 2000gr. versie heeft of nog de oude.

Vanavond is deze weer gebruikt als finale in Maurik. De 1e boeketten zijn niet zo heel bijzonder, ik heb betere spreiding gezien met 25mm. De burst is wel echt goed en de schietbreedte is zeer groot te noemen. De 2e boeketten zijn al iets groter en vooral de laatste boeketten met het glittergoud zijn het beste. Deze schieten ook in een veel rapper tempo. Maar de salutes zijn zoals Harry Loots zou zeggen snoeihard. Ik ben als salute cake liefhebber veel gewend, heb alle goede salute cakes wel gehad/gezien/gehoord uit Nederland en Belgie. Maar dit overtreft alles wel.

Hij wordt geschoten op 07.10 en door de grote afstand en slechte belichting zijn de kleuren flets.

Ik had deze besteld voor vorig jaar, maar al mijn bestellingen afgezegd in verband met alle onzekerheden. Inmiddels durf ik het weer aan, en heb ik 'm weer aangeschaft (uiteraard bij dezelfde dealer). Dit is wel één van de boxen waar ik het meeste naar uitkijk. Ik ben niet heel bekend met de boxen van Wolff, en dit is geen 'standaard' blokje natuurlijk.

Wat blijft dit een vette compound he! Zo met het oplopende tempo, de gedroomde combinatie van goud en blauw. Prachtig!

Ik had deze besteld voor vorig jaar, maar al mijn bestellingen afgezegd in verband met alle onzekerheden. Inmiddels durf ik het weer aan, en heb ik 'm weer aangeschaft (uiteraard bij dezelfde dealer). Dit is wel één van de boxen waar ik het meeste naar uitkijk. Ik ben niet heel bekend met de boxen van Wolff, en dit is geen 'standaard' blokje natuurlijk.
Ik heb deze gehad en het is gewoon echt een topper. Echt heel erg dik.

greetzzzz

Hele gave bak dit welke enorm breed schiet en waarvan de goud effecten lekker lang blijven hangen. In combinatie met het tempo levert dit een mooi gevulde lucht op. Echt wel een topper van Wolff!

Is te zien als 10e product in onze show vanaf 6:02.

Hele gave bak dit welke enorm breed schiet en waarvan de goud effecten lekker lang blijven hangen. In combinatie met het tempo levert dit een mooi gevulde lucht op. Echt wel een topper van Wolff!

Is te zien als 10e product in onze show vanaf 6:02.

heerlijk een filmpje waarbij ik kan doorspoelen en precies weet welk product ik dan zie. Niet dat ik iets oversla, maar echt wel fijn.

Back
Bovenaan