Grizmo Raizor
VWC lid
Dit jaar heb je er een verbeterde versie van maar dan van Pyrocentury. Normaal was kruitinhoud 1500 gram, deze nieuwe versie heeft 2000 gram. Vraag mij af of Wolff dit jaar dan ook een 2000gr. versie heeft of nog de oude.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas verkeerd gefilmd en geplaatst...
In het echt was dit wel een regelrechte topper!
Als ik deze nog tegenkom koop ik hem weer.
Ik heb deze gehad en het is gewoon echt een topper. Echt heel erg dik.Ik had deze besteld voor vorig jaar, maar al mijn bestellingen afgezegd in verband met alle onzekerheden. Inmiddels durf ik het weer aan, en heb ik 'm weer aangeschaft (uiteraard bij dezelfde dealer). Dit is wel één van de boxen waar ik het meeste naar uitkijk. Ik ben niet heel bekend met de boxen van Wolff, en dit is geen 'standaard' blokje natuurlijk.
heerlijk een filmpje waarbij ik kan doorspoelen en precies weet welk product ik dan zie. Niet dat ik iets oversla, maar echt wel fijn.Hele gave bak dit welke enorm breed schiet en waarvan de goud effecten lekker lang blijven hangen. In combinatie met het tempo levert dit een mooi gevulde lucht op. Echt wel een topper van Wolff!
Is te zien als 10e product in onze show vanaf 6:02.
Ik twijfel tussen deze of de fire valley poema.. iemand beide geschoten?