Blue Night Fire

Ik hoorde van een aantal mede liefhebbers dat de dikke salutes niet meer zo dik zijn in de laatste batch ( 2021 batch lijk mij ? ). Misschien iemand die dit hier op het forum ook kan bevestigen. Hier in de straat werd een 2020 batch geschoten geloof ik ( buurman had 'm vorig jaar gekocht in Belgie ) en die had nog wel de dikke salutes. Dus bevestiging graag bij zekerheid van batch jaar en niet aankoop jaar.

En ik ben benieuwd of de salutes er nu met 2022 productie niet helemaal uit zijn gehaald aangezien bij de rode variant die dit jaar komt ook geen salutes meer in zitten.

Ik hoorde van een aantal mede liefhebbers dat de dikke salutes niet meer zo dik zijn in de laatste batch ( 2021 batch lijk mij ? ). Misschien iemand die dit hier op het forum ook kan bevestigen. Hier in de straat werd een 2020 batch geschoten geloof ik ( buurman had 'm vorig jaar gekocht in Belgie ) en die had nog wel de dikke salutes. Dus bevestiging graag bij zekerheid van batch jaar en niet aankoop jaar.

En ik ben benieuwd of de salutes er nu met 2022 productie niet helemaal uit zijn gehaald aangezien bij de rode variant die dit jaar komt ook geen salutes meer in zitten.

Vorig jaar de nieuwe batch (jaartal helaas niet bekend) geschoten, zaten de salutes gewoon nog in. Ohja was mn buurman die m had naturlijk

Dit jaar eindelijk kunnen ophalen, was het wachten zeker waard. 1e deel is niet zo heel speciaal maar zeker de laatste cake maakt het helemaal goed, batch 2018

Heb ook nog een filmpje van de Blue Night Fire!

Iets te dichtbij gefilmd, maar dan heb je wel een impressie hoe die presteert als je er nagenoeg onder staat :p

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze box wat overhyped vind. Ja de salutes op het einde zijn goed (volgens mij miste ik er een paar), zeker voor een nederlandse compound. Maar om nu te zeggen dat deze zijn prijs en hype waard is, nah. De effecten zelf vond ik niet bijzonder goed gevuld, tempo was wel leuk zeker met de versnelling erin. Zou deze volgende keer laten liggen, voldoende beter prijs-kwalteit vuurwerk.

Ik denk dat vooral de wind heeft gezorgd voor een mindere beleving. Op eerdere filmpjes vind ik deze echt dik overkomen. Afijn, komende jaarwisseling ga ik deze bak meemaken in de straat!

100% mee eens flutsjah. Afgelopen jaar ook geschoten was nog een 2018 batch dus behoorlijke verwachtingen, was nog uit een doorgeschoven bestelling uit 2020 dus an sich nog voor een redelijke prijs aan geschaft. Moet het echt van het tempo in het 2e deel hebben en de salutes op het einde. Zou hem geen 2e keer aanschaffen

Ja wind zal niet meegeholpen hebben maar meeste boxen die avond hadden er geen last van. Had deze ook relatief duur ( 129 euro met 20% gratis vuurwerk kiezen) dus dat scheelt ook. In ieder geval leuk eens gehad te hebben.

Back
Bovenaan