Blue Night Fire

Wat ramt deze box er lekker op los zeg. Vond dit een hele gave box met een heerlijk tempo en mooie kleuren combinatie. De salutes op het einde waren voor Nederlandse begrippen ongekend hard.

Goud en blauw werkt altijd goed, ook in deze box komt het goed uit de verf! Ziet er goed uit op het filmpje.

Heb tijdens het afhalen enorm getwijfeld om deze erbij mee te nemen, maar uiteindelijk niet gedaan. Nu ik de films zie wel spijt van, hele dikke topper met dat blauw en goud.

Komt op film prima over met een lekker tempo, mooie mines en keiharde salutes! Alleen die prijs.. €150,- ( adviesprijs ) zou ik hier never nooit voor geven. Ik vind 'm verder nou niet zo bijzonder, zelfs niet met 35% freakkorting.

Maar ik denk dat dit een product is die je moet ervaren.

Lijkt mij als hij op film al prima overkomt dat het dan in het echt nog 3 keer mooier is :p deze staat op de lijst voor volgend jaar in ieder geval.

Lijkt mij als hij op film al prima overkomt dat het dan in het echt nog 3 keer mooier is :p deze staat op de lijst voor volgend jaar in ieder geval.

Ik had dit jaar toch best wat toppers in de collectie zitten waarbij de Blue Night Fire zeker tot de top 4 behoorde van de boxen die de meeste indruk hadden achtergelaten.

Blue Night Fire
Smash Box 2
Snowstorm
Transbomber
Garden Party 1
Evo Bomber
Immortal Gold
V-Master

Dit was voor mij zeker de verrassing en ik had hem gelukkig nog meegenomen tijdens de verkoopdagen.
Prachtige waaierbak, ben fan van blauwe effecten en dan is deze echt heel vet.
En die salutes zijn natuurlijk lomp hard, hopelijk is die 2018 versie nog te verkrijgen einde dit jaar. :)

Dit was voor mij zeker de verrassing en ik had hem gelukkig nog meegenomen tijdens de verkoopdagen.
Prachtige waaierbak, ben fan van blauwe effecten en dan is deze echt heel vet.
En die salutes zijn natuurlijk lomp hard, hopelijk is die 2018 versie nog te verkrijgen einde dit jaar. :)
Deze laatste reactie en een goede prijs trokken mij over de streep. De 2018-versie net besteld.:)

Deze wordt dit jaar ook verkocht door Kometa, de Colosseum. Hij heeft dezelfde harde salutes heb ik me laten vertellen. Dat geeft ook wel goede hoop voor de 2019 versie van deze cakebox :wink:

Gold Blauer himmel van Pyro century is een omlabeling toch?
Is voor 100 euro op te halen in duitsland.

Back
Bovenaan